zawiodlam sie na dove :(

1. Data: 2004-04-21 17:20:33

Temat: zawiodlam sie na dove :(
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
sksozna reklama Dove z lekko pulchnymi paniami kupilam sobie ten zel
ujedrniajacy co to teraz jest nowoscia (taki w tubie).
I po 2 tygodniach uzywania zaczynam sie powoli wkurzac, nie liczylam na
super efekty, ale od kiedy jest coraz cieplej, a ja posmaruje sie rano to
przez caly dzien sie kleje.
Dzisiaj juz myslalam ze uciekne z pracy do domu sie przebrac, byl upal
niemilosierny u nas, ja mialam czarne spodnie a ze pracuje glownie jezdzac
autem to poprostu przykleilam sie do spodni.
Pozatym kupilam tez z tej serii balsam do ciala (w butelece) tez z tej nowej
serii i po pieciu dniach uzywania zaczely mi sie robic krosty na
plecach.....

sama nie wiem czy to zuzyja czy podaruje komus, ale myslalam ze bede miec
fajny kosmetyk do pielegnacji ciala i nie udalo sie.
znowu musze szukac dalej :(

pozdr

1. Data: 2004-04-21 21:13:48

Temat: Re: zawiodlam sie na dove :(
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in news:c66a8t$iso$1@news.onet.pl:

> znowu musze szukac dalej :(

Nie szukaj.
Zamiast ujedrniac, po prostu schudnij.
Ujedrnianie kobiet z nadwaga to tak jakby z kupy ksztaltowac serduszka.
Gruba zostanie gruba, kupa pozostanie kupa.

1. Data: 2004-04-21 21:25:06

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> Nie szukaj.
> Zamiast ujedrniac, po prostu schudnij.
> Ujedrnianie kobiet z nadwaga to tak jakby z kupy ksztaltowac serduszka.
> Gruba zostanie gruba, kupa pozostanie kupa.

Naucz sie odrożniac ujedrnianie od odchudzania
to dwie rozne rzeczy a potem dopiero zabieraj glos w dyskusji

a narazie spadówa

1. Data: 2004-04-21 21:33:59

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@o...org.pl> napisał(a):
> Zamiast ujedrniac, po prostu schudnij.
> Ujedrnianie kobiet z nadwaga to tak jakby z kupy
> ksztaltowac serduszka. Gruba zostanie gruba, kupa
> pozostanie kupa.

Nie kazdy gustuje w kobietach typu wieszak na ubrania.
A jedrna kupa wyglada mimo wszystko lepiej niż taka po
biegunce.

Nina

1. Data: 2004-04-21 21:45:44

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> Naucz sie odrożniac ujedrnianie od odchudzania
> to dwie rozne rzeczy a potem dopiero zabieraj glos w dyskusji

Nicki, rozmowa z debilem nie ma sensu. "Kupa pozostanie kupą", a debil
debilem. :> Taka smutna prawda.

> a narazie spadówa

Słuszne posunięcie. :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-21 21:55:51

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nicki, rozmowa z debilem nie ma sensu. "Kupa pozostanie kupą", a debil
> debilem. :> Taka smutna prawda.

ja mam alergie na tego goscia
jak widze go na jakiejs grupie to omijam szerokim lukiem
a teraz przylazl i tutaj zeby pokazywac swoje chamstwo....
chyba zrobie plonka i bede miec z glowy
milego snu

1. Data: 2004-04-21 21:58:48

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iris" <i...@g...pl> wrote in news:c66pc9$4jf$1@korweta.task.gda.pl:

> Nie kazdy gustuje w kobietach typu wieszak na ubrania.

Nie wiem po co piszesz mi cos, o czym wiem.

> A jedrna kupa wyglada mimo wszystko lepiej niż taka po
> biegunce.

Ta po biegunce jest jednak bardziej korzystna dla organizmu:)

1. Data: 2004-04-21 21:58:50

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in news:c66ojq$8v4$1@news.onet.pl:

> Naucz sie odrożniac ujedrnianie od odchudzania

Odroznilem.
Zamiast ujedrniania zaproponowalem odchudzanie.
Naucz sie czytac ze zrozumieniem i nie reaguj agresja, kiedy ktos ci dobrze
radzi.

1. Data: 2004-04-21 22:03:48

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in news:c66q1s$t43$1@mamut.aster.pl:

> Nicki, rozmowa z debilem nie ma sensu. "Kupa pozostanie kupą", a debil
> debilem. :> Taka smutna prawda.

Smutna prawda to taka, ze czujesz sie samotna, bo nie pociagasz zadnej
kobiety.

1. Data: 2004-04-21 22:16:52

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> [...]
> jak widze go na jakiejs grupie to omijam szerokim lukiem
> a teraz przylazl i tutaj zeby pokazywac swoje chamstwo....

To widzę, że jesteśmy pod tym względem podobne. A przylazł tutaj, bo pewnie
wszędzie indziej jest już splonkowany i nikt nie czyta jego wypocin.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

srodki do stylizacji włosow w spray'u
Re: Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt
Re: markowe stroje a fitness
Re: Metoda na cellulit
krawcowa - Warszawa