zawroty głowy

1. Data: 2002-09-26 06:58:44

Temat: zawroty głowy
Od: "reTool" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hello
od czasu rozpoczecia sesji (poprawkowej/wrzesniowej) wystepuja u mnie
zawroty głowy, troche dziwne ale daje sie wytrzymac
najgorsze jest to ,ze nawet sen nie pomaga wstaje rano i dalej to samo

czyzby za mało swiezego powietrza i ruchu? a moze brak witamin?
dziki

2. Data: 2002-09-27 09:23:14

Temat: Re: zawroty głowy
Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje kontrolnie udac sie do laryngologa.
Pozdrawiam Maciej

3. Data: 2002-09-27 14:40:04

Od: "reTool" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje kontrolnie udac sie do laryngologa.
> Pozdrawiam Maciej

dlaczego akurat do tego lekarza?

(w sumie od małego mam problemy otolaryngologiczne{zapalenie ucha,wyciete
migdałki, zapalenie zatok czołowych/nosowych(?), ostatnio jakas perforacja
ucha przez która ciekła mi dziwna wydzielina i ogólnie bolało....aha i
niedługo czeka mnie zabiego prostowania przegrody nosowej ... jak pojde)

4. Data: 2002-09-27 20:03:14

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedługo czeka mnie zabiego prostowania przegrody nosowej ... jak pojde)
>

> Laryngolog zajmuje sie miedzy innymi chorobami uszu,a ucho jest też
narządem równowagi .Zawroty głowy wynikają albo z zaburzen błędnika w uchu
wewnetrznym albo z nieprawidłowości w przewodzeniu impulsow nerwowych
niezbędnych do utrzymania równowagi.w mozgu.

Gosia

5. Data: 2002-09-27 22:00:30

Od: "reTool" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"/jaro" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
> wewnetrznym albo z nieprawidłowości w przewodzeniu impulsow nerwowych
> niezbędnych do utrzymania równowagi.w mozgu.

dziki

6. Data: 2002-09-28 10:22:52

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> narządem równowagi .Zawroty głowy wynikają albo z zaburzen błędnika w uchu
> wewnetrznym albo z nieprawidłowości w przewodzeniu impulsow nerwowych
> niezbędnych do utrzymania równowagi.w mozgu.

.... no własnie. A do tego skoro masz taka powazna przeszłośc
laryngologiczną to jest duze prawdopodobieństwo że tu właśnie znajdziesz
przyczynę swoich kłopotów. A moga być to sprawy od błahych do bardzo
poważnych, dlatego na grupie i bez konsultacji z lekarzem staraj sie już nie
dociekać bo rozpoznań i tak nikt rozsądny ci nie poda.
Pozdrawiam

Maciej Jędrzejko
_________________________________
www.banana.szanty.pl
www.zeza.szanty.pl

7. Data: 2002-09-30 09:01:06

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poważnych, dlatego na grupie i bez konsultacji z lekarzem staraj sie już nie
> dociekać bo rozpoznań i tak nikt rozsądny ci nie poda.

słusznie prawisz. Tylko dodam, że zawroty głowy to objaw, jak gorączka.
Tak samo duża jest paleta chorób to powodujących, od niskiego ciśnienia
tętniczego, poprzez stan zapalny błędnika do udaru mózgu i raka nerwu. O
dobrą diagnostykę niestety trudno. Poszukaj laryngologa, kto się
specjalizuje w chorobach błędnika. W Polsce nie znam niestety nikogo.

Waldek
(Zakład eksperymentalnych badań równowagi,
Klinika otolaryngologiczna, FU Berlin)

Przychodnia prywatna, ortopeda (ostry dyżur czy coś)
Co sie dzieje z moja twarza ... ?
BIOENEGOTERAPIA
Aspirin Bayer migrena a normal.Aspiryn
Prosze o pomoc:)