zawroty glowy

1. Data: 2003-04-08 14:23:51

Temat: zawroty glowy
Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam 26 lat i od jakiegos miesiaca kreci mi sie w glowie.
Czy to cos powaznego?

PS. nie jestem w ciazy.

pozdrawiam
Zoska

2. Data: 2003-04-08 15:32:44

Temat: Re: zawroty glowy
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 26 lat i od jakiegos miesiaca kreci mi sie w glowie.

niskie ciśnienie?

3. Data: 2003-04-08 16:41:06

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"zosia samosia" <k...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Czesc
> Mam 26 lat i od jakiegos miesiaca kreci mi sie w glowie.
> Czy to cos powaznego?
>
> PS. nie jestem w ciazy.
>
> pozdrawiam
> Zoska
Idz do lekarza, daj zbadac krew, to moze byc anemia , albo tarczyca zle
pracuje
pozdrawiam
Ilona

4. Data: 2003-04-08 17:21:12

Temat: Odp: zawroty glowy
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zosia samosia <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6um22$qic$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Czesc
> Mam 26 lat i od jakiegos miesiaca kreci mi sie w glowie.
> Czy to cos powaznego?

Przyczyn takiego stanu moze byc tysiac i wiecej. Jak sobie wyobrazasz
powazna diagnoze po podaniu jednej tylko informacji? Idz do lekarza,
porozmawiaj z nim, odpowiedz na jego pytania, zrob badania ktore Ci zleci. A
jak potem bedziesz miala watpliwosci, to zapytaj na grupie.

pzdr
W.

5. Data: 2003-04-08 17:21:53

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

zosia samosia <k...@i...pl> napisał(a):
> Czesc
> Mam 26 lat i od jakiegos miesiaca kreci mi sie w glowie.
> Czy to cos powaznego?
> PS. nie jestem w ciazy.

A z błędnikiem wszystko w porządku masz?

--
ŁK

6. Data: 2003-04-08 19:10:47

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z błędnikiem wszystko w porządku masz?
tak

7. Data: 2003-04-08 19:14:08

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do lekarza, daj zbadac krew, to moze byc anemia , albo tarczyca zle
> pracuje

Co dwa miesiace oddawalam krew w przychodni. Od stycznia przestalam bo
pomyslalam ze nie za dobrze sie odzywiam wiec ta krew nie bedzie taka jak
trzeba. Nie wiem nie sadze zeby to byla anemia. Jestem wegetarianka, ale
odzywiam sie w miare rozsadnie.
Wczesniej jednak nie mialo to wplywu na smopoczucie, nawet wowczas kiedy
oddawalam krew.

z tarczyca tez nie mialam nigdy problemow.

:(

Zoska

8. Data: 2003-04-08 23:29:06

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8 kwiecień 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o 21:14 *zosia samosia*
<b6v722$smf$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> namalował/a:

> [...]
> oddawalam krew.
> z tarczyca tez nie mialam nigdy problemow.

Może masz bardzo niskie ciśnienie,tak jak ja.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

9. Data: 2003-04-09 05:12:20

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem wegetarianka, ale
> odzywiam sie w miare rozsadnie.

TO idz do dobrej knajpy i wsun sobie pieknego, smacznego schabusia! OPdrazu
poczujesz sie lepiej! :-)

10. Data: 2003-04-09 06:39:36

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem nie sadze zeby to byla anemia. Jestem wegetarianka, ale
> odzywiam sie w miare rozsadnie.

Moze sprawdz morfologie? Za przeproszeniem, baba+wegetarianka+krwiodawczyni to
mysle ze anemia wysuwa sie na pierwszy plan.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

jajniki
Pytanie o powieki.
Drugi poród
otoskleroza