zawroty glowy

1. Data: 2005-03-05 21:02:48

Temat: zawroty glowy
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

od czego moga byc? (bo cala sie nie przebadam - chyba mnie nie stac)

glownie po nawet krotkotrwalym lezeniu na plecach lub na boku (co dziwne -
po lezeniu na brzuchu nie), ale najbardziej po lezeniu na plecach. nic
innego nie dolega, podczas pobytu w pionie zawrotow nie ma:)

2. Data: 2005-03-06 08:28:37

Temat: Re: zawroty glowy
Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moj mąż miewa podobne dolegliwości, u niego jest to sprawka błędnika.
U Ciebie może być to samo, ale niekoniecznie...
Pozdrawiam!
Marianka

3. Data: 2005-03-06 11:18:04

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marianka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Moj mąż miewa podobne dolegliwości, u niego jest to sprawka błędnika.
> U Ciebie może być to samo, ale niekoniecznie...

ale jak to zdiagnozowal? i da sie to leczyc? mi sie to zaczelo kilka tygodni
temu, jak wywinelam orla na oblodzonej gorce. ale nie uderzylam sie w glowe,
tylko skrecilam kostke...

4. Data: 2005-03-06 12:52:56

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem, więc moja opinia może być niezbyt miarodajna. Tego tak na
100% wyleczyć się nie da. Podstawowa zasada, nie spać na wznak. Gdy zawroty
stają się dokuczliwe mąż bierze Torecan przepisywany przez lekarza rodzinnego.
Po takiej kuracji przez jakiś czas ma spokój, z tym, że zasada spania "Nie na
wznak!" cały czas obowiązuje.
Pozdrawiam!
Marianka

5. Data: 2005-03-06 13:07:14

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rodzinnego.
> Po takiej kuracji przez jakiś czas ma spokój, z tym, że zasada spania "Nie

to bede miala przerabane, bo juz od lat nie moge spac na lewym boku -
pytalam o przyczyne z 10 lekarzy, zaden do konca nie wie dlaczego zaczyna
mnie bolec w okolicy serca/piersi/kregoslupa. sama wydedukowalam, ze to
chyba kregoslup. zaczyna bolec i dlugo tak mnie moge polezec. na wznak spie
malo, najwiecej na prawym boku i wlasnie przes to, ze ciagle tak samo, to
budze sie obolala:(

6. Data: 2005-03-06 19:25:44

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniałam sobie, że mam książkę "Zawroty głowy" pod red. Antoniego
Prusińskiego. Wydana przez Wydawnictwo Lekarskie PZWL w serii Biblioteka Lekarza
Praktyka (14). Nie była droga (244 stron, o ile dobrze pamiętam, to zapłaciłam
za nią kilkanaście złotych), a problem jest dobrze potraktowany. Dużo się
dowiesz, ale diagnozy sama sobie nie stawiaj.
Książka wydana w 2002 roku, więc na pewno gdzieś ją dostaniesz.
Marianka

7. Data: 2005-03-06 20:40:18

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale książki podrożały... z ciekawości zajrzałam w google i oniemiałam:
58,80 Mareno
29,90 wysyłkowa
35,00 Medicon
31,50 Medin
63,00 Ambulans

i to są ceny tej samej książki. Jeszcze trzeba doliczyć koszty wysyłki...
zajrzyj jeszcze na allegro, a najlepiej poszperaj w bibliotece.
Pozdrawiam, M.

Nowy lek na serce - wejsce na rynek Polsk maj
bolące węzły???
Soczewki kontaktowe
artroskopia-kilka pytan
Re: Ustawienia monitora - higiena oczu