Re: zbawa uczuciami

Date: Mon, 05 Feb 2007 11:56:22 +0100
From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zbawa uczuciami

geronimo napisał/wrote dnia/on 2007-02-04 09:59:

> Co ma odpowiedz na pozew do pogodzenia sie i proby ratowania
> rodziny???

Może zobaczyła, że masz mocniejszą pozycję niż jej się wydawało
i teraz probuje Ci wytrącić broń z ręki?

> Tym bardziej ze ona widzi tylko moja wine a swojej nie.

Odpowiedz sobie sam - mnie to nie za bardzo interesuje - czy w
ogóle ponosisz jakąkolwiek winę. Jeśli nie, lub jak to wynika z
Twoich dotychczasowych wypowiedzi, jest ona niewspółmierna do
jej winy - to możesz potraktować jej podchody jak podstęp
taktyczny. Pamietaj, że jesteś na wojnie i masz zapewne przeciwko
sobie 2 przeciwników - "byłą" żonę i jej obecnego kochanka.

Jeśli chcesz z nią w ogóle negocjować, to najwyżej na "twojch"
zasadach, ale w żadnym wypadku na jej warunkach. Np. - wycofuje
pozew, wyrzuca na pysk kochanka, podpisuje z tobą intercyzę
gwarantującą Ci udział w majątku - nie dlatego, żebyś Ty o to
dbał, bo jeśłi wypowiadałeś się szczerze, to zdaje się nie
bardzo Ci na tym zależy - ale dlatego, że to byłaby Twoja
"polisa ubezpieczeniowa".

Ogólnie jestem przeciwko rozwodom. Wierność po grób itp. Ale
wiem że bywają w życiu sytuacje okrutne. Ale jeśli rzeczy tak
się mają jak to do tej pory przedstawiałeś, to na Twoim miejscu
obecną sytuacje wykorzystałbym nie do układania się z tą kobietą,
a tylko i wyłącznie do zwiększenia swoich szans w procesie. I niech
mi będzie w Niebie wybaczone jeśli jestem w błędzie a namawiam Cię
do złego. Jeśli zaś sam masz wątpliwości natury moralnej - idź do
kogoś kto jest dla Ciebie autorytetem w tych sprawach, a nie do
obcych w sumie ludzi z grupy dyskusyjnej.

ŁK