Re: [zdjecia] A to moja spozniona wiosna...

1. Data: 2004-04-20 19:43:12

Temat: Re: [zdjecia] A to moja spozniona wiosna...
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JotHa" napisala [..]
> A tak przy okazji... czy, jesli pokazujemy tutaj fotki swych roslinek,
> nie byloby dorze umieszczac wlasnie takiego info w temacie ?
> Pozniej do przeszukiwania archiwum, jak znalazl ! ;)

Zdjecia sliczne!
Przy okazji "sluszna racja" z prawidlowym doborem tematu. Zrzymamy sie na
"nowych" za ich lamerskie pytania, ale przeszukiwanie archiwum jest obecnie
niezwykle trudne, gdy w temacie pojawiaja sie np. takie tytuly:
-koteczki
-oddam w dobre rece
-czerwone paskudy
-podlosc ludzka nie zna granic
-raport pokuntrolny
-co odgoni stado koni
-jak nazywa sie...
-oferta
-co to za zaraza
-porady 566,655,735 i 791
-musisz to miec
-Ile?
-..................itp. itd.
To tylko przykladowe, kolejne tematy z ostatniego okresu. Na innych grupach
zauwazylem, ze strasznie gonione sa osoby, które nie podaja dokladnego
tematu. Ulatwia on szukanie i pozwala niezainteresowanym ominac go
(modemowcy!!!). Moze nawet wazniejsza jest tematyka niz pisanie nad czy pod
postem, ale tu nie zmienialbym netykiety.
Pozdrowienia i uwagi ze statystycznego obowiazku
Jurek

2. Data: 2004-04-20 20:51:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> writes:

> przeszukiwanie archiwum jest obecnie niezwykle trudne, gdy w temacie
> pojawiaja sie np. takie tytuly:
> -koteczki
[...]

Przepraszam, a kto przeszukuje po nagłówkach? A nie po słowach
kluczowych? I co to za archiwum, które nie pozwala na przeszukiwanie
treści postów?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien konstruktor w Dublinie
Miał auto jeżdżące na slinę

3. Data: 2004-04-20 22:42:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrzymamy sie

Owszem, tak czytamy wyraz - zżymamy;-)

> na "nowych" za ich lamerskie pytania, ale przeszukiwanie archiwum jest
obecnie
> niezwykle trudne,......

Szkoda czasu, lepiej poczytać literaturę fachową.

> Pozdrowienia i uwagi ze statystycznego obowiazku
> Jurek

Pozdrawia uważnie boletus

4. Data: 2004-04-21 03:10:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> To tylko przykladowe, kolejne tematy z ostatniego okresu. Na innych grupach
> zauwazylem, ze strasznie gonione sa osoby, które nie podaja dokladnego
> tematu.

A u nas i tak po dwoch postach tematyka sie zmieni :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-21 07:59:22

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u nas i tak po dwoch postach tematyka sie zmieni :-)

To normalne i na innych grupach. I nie o to chodzilo, aby ten zwyczaj
zmieniac, to przeciez 'natura' dyskucji . :)

Pozdrawiam
Asia

6. Data: 2004-04-21 08:10:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dokladnego
> tematu. Ulatwia on szukanie i pozwala niezainteresowanym ominac go

Grupo pl.rec.ogrody, nie zmieniaj się przypadkiem! Jesteś bardzo
specyficzną grupą dyskusyjną, niepodobną do innych - i niech tak
zostanie.

A co do gonienia - na innych grupach NIE SĄ gonione wulgaryzmy i
ordynarne pyskówki, natrętny market i lekceważące traktowanie
świeżaków. Jakoś tak obyczaje naszej grupy są mi bliższe :)

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2004-04-21 08:22:58

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:

> Uzytkownik "JotHa" napisala [..]

> Zdjecia sliczne!

U Ciebie tez takie opoznienie w kwitnieniu i ozywaniu roslin na wiosne,
jak u mnie ? Jeju... ajekies 7-10 dni conajmniej w porownaniu z innymi
listowiczami :(

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2004-04-21 11:02:32

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, a kto przeszukuje po nagłówkach? A nie po słowach
> kluczowych? I co to za archiwum, które nie pozwala na przeszukiwanie
> [...]
Jasne że nikt! Ale jeśli słowo jest zawarte w tekście, nie oznacza to wcale,
że jest tam ciekawa i wyczerpująca informacja. Dla próby wpisałem
słowo "trawnik". Google znalazło 2810 postów. Życzę powodzenia w czytaniu ;-
)))))
Pozdr. Jurek

9. Data: 2004-04-21 11:04:58

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>      Owszem, tak czytamy wyraz - zżymamy;-)

Rety! To jedno piwo tak zmienia gramatykę???;-((((
Pozdr. Jurek

10. Data: 2004-04-21 11:11:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie tez takie opoznienie w kwitnieniu i ozywaniu roslin na wiosne,
> jak u mnie ?  Jeju... ajekies 7-10 dni conajmniej w porownaniu z innymi
> listowiczami :(

Może nawet dwa tygodnie później! Dopiero zaczyna kwitnąć forsycja!
Ten mikroklimat kaszubski jest specyficzny. Ostatni przymrozek miałem jeszcze z
piątku na sobotę :-((
Pozdrowienia Jurek

Re: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek
Re: pstrolistka
Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(
m3 ziemi to ile ton?
wysyp smardzów