zdrada - pomocy

91. Data: 2004-03-03 19:49:51

Temat: Re: zdrada - pomocy
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03/03/04 09:44, Użytkownik Gosia napisał:

> Nie, nie tylko, chodzi o wszystkie uczucia, jakie występują w życiu,
> żadnych nie pomijając (więc jeśli gra komputeroea nie może wzbudzić
> smutku to życie nie może być grą komputerową).

Może wzbudzić złość, strach, śmiech, radość, łzy, fascynację. Że miłość
to nie napiszę, chociaż znam ludzi, którzy upieraliby się, że kochają
swoją naj-naj grę. Czyli na dobrą sprawę gra może wzbudzić takie same
uczucia, jak film -- ergo jeśli życie może być jak film, to może być też
jak gra =]

Pozdrawiam,
Karola (wielka fanka serialu "Życie jak sen")

92. Data: 2004-03-03 20:27:47

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komu by nie było bo to bardzo dobry stan.

No musi być cudowny, zwłaszcza mając świadomość, i tu wielkie podziękowania
w Waszą stronę, że niektórzy zdają się nie mieć możliwości liczenia na
podstawy zaufania w związku.

Pozdrawiam
Andrzej

93. Data: 2004-03-04 08:23:13

Temat: Re: moje zakończenie tego wątku... długie...
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piteerek - autor postu pierwszego..." <p...@p...onet.pl> wrote in message
| Moje decyzje są tylko moje i przemyślane, wiec gdyby ktoś chciał pewnien
| ustalony w mojej głowie porządek zmącić, to proszę aby tego nie robił. Jeśli
| kiedyś okaże się, że decyzje które podjąłem były błędem, to tylko ja za nie
| zapłacę...

Życzę Wam szcześcia ;-)

I trzymajcie się ciepło.

Jacek

94. Data: 2004-03-04 11:59:21

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania K." wrote:

> Uważam, że jeżeli w jednym związku mi się nie układa to go kończę, a potem
> biorę się za inny, ale to już nie ma nic wspólnego ze zdradą.

Troszeczke odbiegajac od tematu inicjujacego watek. Decyzja o koncu
zwiazku z reguly wychodzi od którejs ze stron, rzadko od obu
róznoczesnie. Osoba, która zostaje postawiona w takiej sytuacji moze
czuc sie zdradzona- w sensie zdrady zaufania, lojalnosci, przysiegi,
milosci etc. Nie ma to nic wspolnego ( a przynajmniej nie musi ) ze
zdrada fizyczna ale tez jest swoista zdrada w odczuciu zostawianego
partnera.
pzdr
agi

95. Data: 2004-03-04 13:40:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa wrote:

> Puchaty, tzn., że Ty też wiesz, co to znaczy rodzić?! :)))

E tam-pewnie walkiem oberwal nie raz ;)
pzdr
agi

96. Data: 2004-03-04 17:35:38

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> wrote in message

> Raczej należałoby naspisać:
> wierzę że nie byłam zdradzona
> lub nic nie wiem abym była zdradzona

Oczywiście nigdy nie mów nigdy, ale myślę, że moja intuicja mnie nie
zawodzi. Trochę zaufania też sięprzyda.

Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)
gg. 1355764
z adresu (wywalto)

97. Data: 2004-03-06 14:13:06

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monse1" <monse1@(nospam)poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1sfb6$q7r$1@news.onet.pl...

> Jak by to powiedzieć
> Ja bym ją zostawił. Zaręczyn nie są czym czego nie można odwołać.
Skoro tak
> łatwo zapomniała na wyjeździe i nie poniołsa kary, to myślę że
później jak
> już będziecie razem, to może skakać na boki dla własnej satysfakcji.

A ja nie.Nie wiadomo ,czy łatwo zapomniała.W życiu są różne sytuacje.A
kara?????Zycie ,to nie system kar i nagród.Jeżeli ja bardzo kochasz,to
dasz rade zapomnieć.Co prawda,nigdy nie będzie jak wcześniej, tego już
się nie da nadrobić,ale możecie być jeszcze ze sobą szczęśliwi.Takie
rzeczy się zdarzają i ludzie dożywają ze sobą sędziwej starości:-)

Gosia

98. Data: 2004-03-06 14:20:26

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia napisał:

> [...]

Nie wiecie, że to ani gra, ani film, ino matrix??? ;)

--
tapta GG:4082847
"Wolność to możliwość wyboru wariantów własnego zachowania. Jej źródłem

99. Data: 2004-03-06 14:40:26

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piteerek - autor postu pierwszego..."

Powodzenia:-)Wierzę ze Wam się uda.

Gosia

100. Data: 2004-03-07 10:33:40

Od: "chiaro di luna" <c...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma bardzo duże.

Taaak. Zwłaszcza, jak się ma przystawioną lufę do skroni (czyt. wielkie i
"uzasadnione" poczucie krzywdy zdradzonego).

> Nie

Na pohybel ze zdrajcą.

~

> Ma prawo zgłaszać pretensje.

Serio? A na jakiej podstawie? To gdzie tu miejsce na miłość?

> Nie ogranicza tym działaniem jej wolności.

Taaak? A co niby robi?

Co kupić dziadkom na 50 rocznicę ślubu?
Prawo do bycia takim, jakim się chce
moj rozwod