Re: zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej

From: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej
Date: Fri, 28 Nov 2003 18:38:01 +0100
Sender: j...@p...onet.pl@zr254.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bq800i$pbh$1@inews.gazeta.pl...

> Czyli ty zachowujesz sie jak wiekszosc normalnych mezczyzn.
> Twoja zona nie ma takich wysokich potrzeb.

Ale miała - jakieś 6 lat temu.

> Czy kiedykolwiek udalo wam sie spotkac w polowie drogi?

j.w

> Czy wasze rozmowy zawsze konczyly sie porazka po 5-8 dniach?

W zasadzie jej inicjatywy starczało na 2-3 dni, potem ja robiłem dobrą minę
do złej gry, a potem wracaliśmy do "starej baśni"

> A jesli spytasz zony dlaczego, to czy potrafi ci powod swojego braku
libido
> wytlumaczyc? Czasmi sa to problemy o podlozu emocjonalnym a czasami
> hormonalnym.

Najczęściej sobie pobeczy i nic z niej nie wydobędę ewentualnie "co Ci
poradzę, ja już tak mam".

> Wydaje mi sie, ze kobieta, ktore jest zadowolona ze swojego "zycia" poza
> malzenstwem (przyjaznie/ambicje etc) na pewno ma wyzsze libido.

No cóż z samej zasady nie mogę jej układać życia "poza". Jeśłi faktycznie
niezadowolenie z życia "poza" jest przyczyną jej "chłodu" to tym gorzej dla
mnie.

brow(J)arek