zdrowa zywnosc

1. Data: 2002-04-02 11:34:27

Temat: zdrowa zywnosc
Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje sklepu ze zdrowa zywnoscia we Wroclawiu.

Pozdrawiam, Octavija

2. Data: 2002-04-02 14:32:11

Temat: Re: zdrowa zywnosc
Od: "Frankie" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje sklepu ze zdrowa zywnoscia we Wroclawiu.

Zdrowa wg kogo: frutarian, wegetarian, optymalnych ........ ;)))

3. Data: 2002-04-03 07:05:09

Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frankie" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Zdrowa wg kogo: frutarian, wegetarian, optymalnych ........ ;)))

No dla optymalnych daleko szukac nie trzeba - pierwszy z brzegu miesny ;-)).
Mnie chodzi o zywnosc dla wyznawcow Montignaca.

Pozdr, Octavija

4. Data: 2002-04-03 08:07:48

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Frankie <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8cfbk$29i$...@n...tpi.pl...

http://www.spinacz.pl/~kazala/puszatkowo/str.php?dz=
3

> Zdrowa wg kogo: frutarian, wegetarian, optymalnych ........ ;)))

:)) zakladam, ze chodzi o wege

pozdrawiam Chaciur

5. Data: 2002-04-03 09:12:05

Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za info

Pozdr, Octavija

6. Data: 2002-04-03 12:02:25

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dla optymalnych daleko szukac nie trzeba - pierwszy z brzegu miesny
;-)).
> Mnie chodzi o zywnosc dla wyznawcow Montignaca.

No... nie tak do końca jest to prawda !
Po kilku miesiącach ZO stwierdziliśmy , że wędliny z "pierwszego z brzegu
mięsnego" przestały nam smakować (za słone, jakieś takie bez smaku). Po
pewnym czasie to samo stało się z mięsem. Ostatecznie zaopatrujemy się
bezpośrednio u zaprzyjaźnionych rolników (ważne : muszą być biedni coby nie
mieli kasy na sztuczne pasze lub b. świadomi). Wychodzi to taniej ale zmusza
do samodzielnego robienia wyrobu (chociaż mięsa i tak mało jemy). Czasem jak
robią coś dla siebie to część tzw. "wyrobu" robią pod nas tzn. dają mniej
soli, saletry no i trochę więcej słoniny do kiełbasy :-))) .

Na święta była pieczona karkówka i boczek faszerowany. Trochę pracy
kosztowało ale jaki smak no i zapach w całej klatce (zwabiło sąsiada ale
było pod co zakąszać :-))) ).

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

Błonnik przed posiłkiem
w czym jest duzo witaminy A i ogolnie w jakich produktach sie ona znajduje ?
Paleolit - w sieci znalezione
cambrigde ??
Osteoporoza. Jak leczyć ją dietą?