zęby

1. Data: 2000-02-24 03:04:42

Temat: zęby
Od: "Pałkers" <p...@s...icnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś może coś poradzić na nadwrażliwość zębów poprostu bolą wszystkie
naraz przy gryzieniu i czymś kwaśnym itp pasta sensodyne nic nie pomaga

2. Data: 2000-02-24 22:17:00

Temat: Re: zęby
Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odwiedz stomatologa - jest wiele sposobow zapobiegania nadwrażliwości zębów,
napewno coś poradzi

Pałkers napisał(a) w wiadomości: <4...@g...icnet>...

3. Data: 2000-02-24 23:48:55

Od: "Wojciech Radliński" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do dentysty:
-albo masz tzw ubytki przyszyjkowe-trzeba wypełnić
-albo nadwrażliwość-zabezpieczyć
Wojtek

4. Data: 2000-02-25 21:50:37

Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Radliński napisał(a) w wiadomości:
<894frs$ba8$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Idź do dentysty:

juz nie ma dentystów. są stomatolodzy.

adam

5. Data: 2000-02-26 03:03:40

Temat: Odp: zęby
Od: "Pałkers" <p...@s...icnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u dentystów byłem jusz wielu i nic nie pomogli smarowali jakimiś płynami i
nic, o jakim zabezpieczeniu piszesz
Palers

Użytkownik Wojciech Radliński <w...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:894frs$ba8$...@s...icm.edu.pl...

6. Data: 2000-02-26 09:51:51

Od: "Iwka" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli" smarowali jakimis plynami" to zapewne byly to preparaty fluorowe. Sa
one skuteczne w walce z nadwrazliwoscia, ale efekt jest zazwyczaj
krotkotrwaly.
Inna sprawa, ze nie wiem jakiego pochodzenia jest nadwrazliwosc wystepujaca
u Ciebie- jezeli jest spowodowana obnazeniem zebiny , to radze Ci udac sie
do stomatologa, ktory pracuje materialami firmy Dentsply DeTrey ,a
konkretnie stosuje lakier zabezpieczajacy zebine o nazwie Seal&Protect. Jest
to chyba jedyny, dostepny oficjalnie na polskim rynku preparat, ktory leczy
nadwrazliwosc. Jest to bezbarwny plyn, ktory po nalozeniu na wrazliwe
miejsca utwardza sie swiatlem lampy( podobnie jak "plomby"). Efekt dzialania
jest natychmiastowy (dzieki zamknieciu kanalikow zebinowych) i utrzymuje sie
ok 6-12 m-cy (zaleznie od pacjenta). zabiegi powtarza sie zazw. w odstepach
polrocznych, zeby nie dopuscic do powrotu dolegliwosci.
Pozdrawiam -IWKA
Użytkownik Pałkers <p...@s...icnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t...@g...icnet...

7. Data: 2000-02-26 11:31:06