zeby

1. Data: 2003-12-15 21:12:42

Temat: zeby
Od: "ATA" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie do grupowiczow -> chcialbym wybielic sobie zeby, ale
ponoc typowe wybielanie nie da mi efektow wiec zaproponowal mi dentysta
ztarcie czesci szkliwa i nalozenie jakiejs warstwy, nie pamietam jak to sie
nazywa, ale zapewne bedziecie wiedziec o co chodzi. Zeby mam zupelnie zdrowe
(juz nie pamietam ile lat temu mialem cos borowane :)) i obawiam sie czy
sobie tym nie zaszkodze, mam tylko przebawienia od wody (w mojej
miejscowosci wiele osob to ma). Czy ktos moze mi cos poradzic na to?

Pozdr
Pawel

2. Data: 2003-12-15 22:41:50

Temat: Re: zeby
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (juz nie pamietam ile lat temu mialem cos borowane :)) i obawiam sie czy
> sobie tym nie zaszkodze, mam tylko przebawienia od wody (w mojej
> miejscowosci wiele osob to ma). Czy ktos moze mi cos poradzic na to?

zacznij wybielac to co masz wewnatrz a o zebach przestaniesz myslec.
Z reszta na pozornej krzywdzie takich jak ty wielu zbilo majatek i jezdzi
mercedesami.

3. Data: 2003-12-15 22:53:32

Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mosley Hicks napisał:

> zacznij wybielac to co masz wewnatrz a o zebach przestaniesz myslec.
> Z reszta na pozornej krzywdzie takich jak ty wielu zbilo majatek i jezdzi
> mercedesami.

Swiete slowa...
Osobiscie nie slyszalem o zabiegu "scierania czesci szkliwa..." Ciekawe
jak to wyglada - szkliwo jest dosc cienkie poza tym w roznych miejscach
i u roznych ludzi ma rozna grubosc.
A co do kasy to faktycznie za wybielania to sie kasuje straszny majatek.
POzdr
Faust

--
Si vis amari ama!

4. Data: 2003-12-18 18:53:51

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATA" <a...@k...pl> napisał w
> [...]
> ponoc typowe wybielanie nie da mi efektow wiec zaproponowal mi dentysta
> ztarcie czesci szkliwa i nalozenie jakiejs warstwy, nie pamietam jak to

Pewnie miales na mysli zalozenie koronek
1 koronka na zeba kosztuje 450zl
Mozna wybielac zeby preparatami dostepnymi w aptece,
koszt cos ok. 30-40zl,
ale efekt jest tymczasowy,
trzeba stale powtarzac,
ale jesli masz zdrowe zeby,
to po co kombinowac....
jesli to dla Ciebie bardzo uciazliwe
i ma Ci poprawic humor,
to sprobuj tymi preparatami,
zaklada sie foremke na zebty wypelnione zelem
i po kilku zabiegach jest juz ok.
__
Pozdrawiam,
Monique