zeby

1. Data: 2004-04-24 09:29:18

Temat: zeby
Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
orientujecie się ile może kosztować wstawienia jednego zęba, tzw. "jedynki
".
Jden z dentystów powiedzaił mi 1050 zł, bo trzeba jeszcze oszlifować po
jednym z każdej strony.

2. Data: 2004-04-24 21:50:51

Temat: Re: zeby
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nieduzo, korzystaj! Chyba, że gabinet miał w nieogrzewanym baraku, to
uciekaj!

--
moni K.

3. Data: 2004-04-24 21:59:59

Od: "B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Jeleniej Górze 450 zł od sztuki - most 3 punktowy. A oszlifowac trzeba, bo
musi Ci się na czymś to trzymać, chyba że masz korzeń jedynki, na który
można zrobić wkład koronowo-korzeniowy, a na to koronę...
Pozdrawiam,
Bernadeta

4. Data: 2004-04-24 22:52:53

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> musi Ci się na czymś to trzymać, chyba że masz korzeń jedynki, na który
> można zrobić wkład koronowo-korzeniowy, a na to koronę...

Ach, myślałam ,że On/a ma na myśli implant.

--
moni K.

5. Data: 2004-04-25 07:23:26

Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już się zdecydowałem i będę robił. A co do pomieszczenie, to jest w normalny
gabinet. Tylko nie mialem poruwnania czy drogo 1050 zł.Mówił mi, że to sie
fachowo mówi Most Artchezyjny.

6. Data: 2004-04-25 18:59:13

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mosty adchezyjne zasadniczo wykonuje się bez szlifowania całego zęba tylko z
preparacją pod skrzydełka mostu. Jeśli to jest "jedynka" na dole to dobrze,
ale na górze to raczej zdecydowałabym się na klasyczny most licowany
porcelaną (akurat 1050 zł to w miarę uczciwa cena, zależy jeszcze jaka
porcelana i na jakim metalu) ze względu na obciążenia i wyważanie .

pozdrawiam
Qciara

7. Data: 2004-04-28 09:41:46

Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> porcelaną (akurat 1050 zł to w miarę uczciwa cena, zależy jeszcze jaka
> porcelana i na jakim metalu) ze względu na obciążenia i wyważanie .

Ząb na metalu i to jest górna jedyna. Dwa obok zęby byl zeszlifowane

8. Data: 2004-04-28 10:32:22

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ząb na metalu i to jest górna jedyna. Dwa obok zęby byl zeszlifowane

No to cena całkiem uczciwa jak za porcelanę :)
miłego noszenia

9. Data: 2004-04-28 10:33:23

Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to cena całkiem uczciwa jak za porcelanę :)
> miłego noszenia

Mam nadzieje. Jeździłem do Bytomia.
A ty skad jesteś ? może u ciebie jest taniej i jak mi coś się stanie to coś
zaproponujesz :)

10. Data: 2004-04-28 11:16:44

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Bytomia.. może do lecznicy na Placu Akademickim? Czy gdzieś prywatnie ?
Tam właśnie mają identyczne ceny. Czy gdzieś prywatnie ?
Ja jestem z Zabrza , a w lecznicy w Bytomiu bywam w piątki ;0)
Fajny zbieg okoliczności !

Q.

Pieczenie przy oddawaniu stolca
Konsekwencje rozgryzania tabletek dojelitowych ?
Pukanie w uszach nie daje spac :(
Problemy ze wzwodem
s-m