zeby

11. Data: 2004-04-29 05:40:41

Temat: Re: zeby
Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c6o3kn$kkh$1@news.onet.pl...
> Do Bytomia.. może do lecznicy na Placu Akademickim? Czy gdzieś prywatnie ?
> Tam właśnie mają identyczne ceny. Czy gdzieś prywatnie ?
> Ja jestem z Zabrza , a w lecznicy w Bytomiu bywam w piątki ;0)
> Fajny zbieg okoliczności !
>
> Q.

Dokładnie robiłem w Śląskiej Akademi Medycznej. Tak więc może nawet się
widzieliśmy na sali. Wsawiany miałem na pierwszym piętrze, jak pamiętam na
godzine 11 lub 9 wiałem wizyte.
Myślałem, że cena ta 1050 jest za duzo i chciałem się dowiedzieć po ile jest
gdzies indziej.

12. Data: 2004-04-29 09:18:32

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzine 11 lub 9 wiałem wizyte.
> Myślałem, że cena ta 1050 jest za duzo i chciałem się dowiedzieć po ile

Na sali B14 zapewne. Jak w piątek i przyjmował Cię doktor M. to na pewno Cię
widziałam .. może nawet zakładałam koronę tymczasową ! Cena nie jest
drastycznie wysoka , ale są też miejsca gdzie robią równie dobrze i nieco
taniej (900zł).
Miłego uśmiechania się :)

Q.

13. Data: 2004-04-29 10:18:16

Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widziałam .. może nawet zakładałam koronę tymczasową ! Cena nie jest
> drastycznie wysoka , ale są też miejsca gdzie robią równie dobrze i nieco

Korony tymczasowe już miałem ząłożone, aby zęby oszlifowane nie były
wrażliwe na zimno i ciepło. W piątek miałem już założony ząb. Dokładnie tak,
zakładał mi doktor S.M. Wiem, że doktora żona pracuje też tam, ale ona leczy
chyba zęby.Piętro niżej

Pieczenie przy oddawaniu stolca
Konsekwencje rozgryzania tabletek dojelitowych ?
Pukanie w uszach nie daje spac :(
Problemy ze wzwodem
s-m