zeby madrosci...

1. Data: 2004-05-31 11:35:27

Temat: zeby madrosci...
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy miał ktoś podobny problem ze zgryzem...? Mam za małą szczękę, a za dużo
ząbków...;-(
Rosną mi wszystkie cztery "ósemki", które niestety wypychają i krzywią
"jedynki".... Będąc na wizycie kontrolnej, zapytałam o to stomatologa...ale
on stwierdził, że skoro te "ósemki" są zdrowe, to nie ma sensu ich usuwać...
i powiedział, że nie mam się martwić, bo jedynki dużo się nie wykrzywią...
...ale jak tylko pomyślę o moich równiutkich ząbkach przed pojawieniem się
tych paskudnych "ósemek", które na dodatek bolą jak smok podczas wzrostu, to
ryczeć mi się chce...
Boję się,że w końcu jedynki tak się przekrzywią, iż staną w poprzek...;-(
Co robić? Gdzie w P-u można się udać na usunięcie "ósemek"...czy bardzo to
boli? I czy powstałe już skrzywienie "jedynek" da się wyprostować?

2. Data: 2004-05-31 11:51:04

Temat: Re: zeby madrosci...
Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co robić? Gdzie w P-u można się udać na usunięcie "ósemek"...czy bardzo to
> boli? I czy powstałe już skrzywienie "jedynek" da się wyprostować?

a moze by tak do ortodonty? ;)
ja mialam wyrywane 4 zeby /do aparatu/ bo tez mam za mala szczeke
dobrze wyrwane nie boli, poza tym nikt Ci tego na zywca nie zrobi :)
polecam konsultacje, bo kazda wada zgryzu jest inna i nikt tu nie udzieli Ci
wyczerpujacej odpowiedzi

pzdr.

<( )~

3. Data: 2004-05-31 12:23:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karka" <k...@i...pl> wrote in message news:c9f581$8ee$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> ząbków...;-(
> Rosną mi wszystkie cztery "ósemki", które niestety wypychają i krzywią

wyrastanie osemek nie ma za wiele wspolnego z krzywymi
jedynkami.
iwon(k)a

4. Data: 2004-05-31 14:21:15

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyrastanie osemek nie ma za wiele wspolnego z krzywymi
> jedynkami.

O... to co z tymi tekstami, że w wyniku ewolucji człowiek
ma za małą szczękę i nie mieszczą mu się zęby?
Co z przypadkami, gdy ktoś ma szparę między jedynkami,
która znika po pojawieniu się ósemek?

Pozdrawiam,
Artur

5. Data: 2004-05-31 14:38:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artek" <a...@e...one.pl> wrote in message news:c9femv$qgl$1@news.atman.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O... to co z tymi tekstami, że w wyniku ewolucji człowiek
> ma za małą szczękę i nie mieszczą mu się zęby?

ale nie jest to przez osemki tylko.

> Co z przypadkami, gdy ktoś ma szparę między jedynkami,
> która znika po pojawieniu się ósemek?

nie wierze w to.

iwon(k)a

6. Data: 2004-05-31 15:46:45

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wierze w to.

Ja nie muszę wierzyć lub nie. :-)

Pozdrawiam,
Artur

7. Data: 2004-05-31 16:10:38

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyrastanie osemek nie ma za wiele wspolnego z krzywymi
> jedynkami.

oczywiscie, ze ma :)
sama jestem tego przykladem
pojawily sie osemki, zaczely sie krzywic dolne jedynki

pzdr.

<( )~

8. Data: 2004-05-31 17:14:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artek" <a...@e...one.pl> wrote in message news:c9fjn9$v6j$1@news.atman.pl...

> Ja nie muszę wierzyć lub nie. :-)

a ja wole oprzec sie na dowodach klinicznych :)
iwon(k)a

9. Data: 2004-05-31 17:16:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"<( )~" <u...@g...pl> wrote in message

> oczywiscie, ze ma :)
> sama jestem tego przykladem
> pojawily sie osemki, zaczely sie krzywic dolne jedynki

nawet bez osemek to sie stanie.

iwon(k)a

10. Data: 2004-05-31 18:39:57

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet bez osemek to sie stanie.

skad ta pewnosc?
i czemu tak sie nie dzialo, zanim wyrosly?

pzdr.

<( )~

testy z krwi a testy skorne
Ugryzła mnie bolimuszka