zęby - poczatek leczenia kanalowego

1. Data: 2004-11-27 20:15:33

Temat: zęby - poczatek leczenia kanalowego
Od: "tomjaw" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak dlugo powinien bolec ząb, ktory był czyszczony/truty.?
jedną noc/dzien? Czy wiecej?

tomek

2. Data: 2004-11-28 00:33:39

Temat: Re: zęby - poczatek leczenia kanalowego
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dlugo powinien bolec ząb, ktory był czyszczony/truty.?
> jedną noc/dzien? Czy wiecej?

Zalezy czy był czyszczony czy truty?

Obecnie 99% leczen kanałowych przeprowadza sie na JEDNEJ WIZYCIE.
Szukaj na www.endodoncja.pl adresów praktyk!!!!!!

Pozdro
ZYperF

3. Data: 2004-11-28 02:20:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:cob69f$evp$1@news.onet.pl...
> Obecnie 99% leczen kanałowych przeprowadza sie na JEDNEJ WIZYCIE.

wg jakich danych?? nie powtarzaj stale jakis niesprawdzonych
bredni.

iwon(k)a

4. Data: 2004-11-28 02:21:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomjaw" <t...@i...pl> wrote in message
> Witam,
>
> Jak dlugo powinien bolec ząb, ktory był czyszczony/truty.?
> jedną noc/dzien? Czy wiecej?

zalezy w jakim stanie zab zostal poddany leczeniu.

iwon(k)a

5. Data: 2004-11-28 05:43:18

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dlugo powinien bolec ząb, ktory był czyszczony/truty.?
> jedną noc/dzien? Czy wiecej?

moja pani stomatolog powiedziała, że dwie godziny, a bolał 10 dni (wtedy
była kolejna wizyta). okazało się, że jeszcze nie wszystko jest ok i
załozyła kolejny raz lekarstwo na dwa tygodnie. bolało dwa dni, a teraz
tylko czasami przy myciu zębów, albo jak za bardzo zgryzę
rene
kolejna wizyta 9.12 :(

6. Data: 2004-11-28 08:39:19

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg jakich danych?? nie powtarzaj stale jakis niesprawdzonych
> bredni.
>
> iwon(k)a

Oj Iwonka, duzo nauki przed Tobą, albo duzo latek za Tobą :):)
Np. wg danych AEA, chyba wiesz co to jest???
Ale dzieki takim ludziom jak Ty, ja wciąż mam duzo pracy i........
poprawiam, poprawiam, poprawiam... po kolegach niedowiarkach :):)

Pozdro
ZYperF

7. Data: 2004-11-28 08:41:38

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "tomjaw" <t...@i...pl> wrote in message

> zalezy w jakim stanie zab zostal poddany leczeniu.

Wg AEA to są brednie :) Stan zęba w jakim został poddany leczniu nie ma
zadnego wpływu na to o co autor pyta.

Iwonka, masz dostep do internetu ale do nowoczesniej wiedzy niebardzo :(
Poczytaj na www.endodoncja.pl , pojedz na pare kursów, zobaczysz!

No offens
ZYperF

8. Data: 2004-11-28 08:44:07

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> załozyła kolejny raz lekarstwo na dwa tygodnie. bolało dwa dni, a teraz
> tylko czasami przy myciu zębów, albo jak za bardzo zgryzę

Rene, jak stracisz zufanie do swojej pani stomatolog, albo leczenie zakonczy
sie fiaskiem i pozostanie jedynie extrakcja a TY bedziesz za wszelka cene
chcciała ratowac zeba.............. to daj znać :)

ZyperF

9. Data: 2004-11-28 13:51:50

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> TY bedziesz za wszelka cene
> chcciała ratowac zeba.............. to daj znać :)

Jak już o cenach mowa:-)) Jaka jest cena wypełnienia w takich gabinetach jak
Twoj i np korony porcelanowej? Jaka jest cena tego czyszczenia korzeni zębów
przy paradontozie?

HaNkA

10. Data: 2004-11-28 16:19:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:coc2o3$1ei$1@news.onet.pl...

> Oj Iwonka, duzo nauki przed Tobą, albo duzo latek za Tobą :):)
> Np. wg danych AEA, chyba wiesz co to jest???

mam wiec wrazenie, ze nie umiesz po angielsku, inaczej
nie pisalbys takich "rewelacji".

> Ale dzieki takim ludziom jak Ty, ja wciąż mam duzo pracy i........
> poprawiam, poprawiam, poprawiam... po kolegach niedowiarkach :):)

po "niewierze" sie nic nie poprawia, ale nie dziwie, sie
ze wiare przekladasz bardziej nad stan faktyczny,

iwon(k)a

Przyczyna zgonu.
brak seksu
laserowa korekcja wzroku