zęby - poczatek leczenia kanalowego

11. Data: 2004-11-28 16:19:26

Temat: Re: zęby - poczatek leczenia kanalowego
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:coc2se$5hh$1@news.onet.pl...

> Wg AEA to są brednie :) Stan zęba w jakim został poddany leczniu nie ma
> zadnego wpływu na to o co autor pyta.

wg AEA nic tam o bredniach nie ma. kursy endodontyczne
wystarczja mi w zupelnosci, bo prowadza je
wlasnie osoby z AEA i co najwazniejsze angielski umiem.

iwon(k)a

12. Data: 2004-11-28 16:41:47

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już o cenach mowa:-)) Jaka jest cena wypełnienia w takich gabinetach
jak
> Twoj i np korony porcelanowej? Jaka jest cena tego czyszczenia korzeni
zębów
> przy paradontozie?

Ceny w "pożadnych" gabinetach kształtuja sie na poziomie jak tutaj np.
http://www.stomatologia.bytom.pl/cennik.htm.

Czy chodzi Ci o czyszczenie powierzchni korzeni czy wnetrza korzenia - jego
kanału przy paradontozie?

ZYperF

13. Data: 2004-11-28 16:43:03

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy chodzi Ci o czyszczenie powierzchni korzeni czy wnetrza korzenia -
jego
> kanału przy paradontozie?

Przy paradontozie

HaNkA

14. Data: 2004-11-28 16:46:08

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg AEA nic tam o bredniach nie ma. kursy endodontyczne
> wystarczja mi w zupelnosci, bo prowadza je
> wlasnie osoby z AEA i co najwazniejsze angielski umiem.

pewnie ze nic tam nie ma na temat bredni to Twoje słowa

"wg jakich danych?? nie powtarzaj stale jakis niesprawdzonych
bredni.
iwon(k)a"

zycze w dalszym ciagu dobrego samopoczucia :):) a brednie zostawa sobie.
Pozdrawiam
ZYperF

15. Data: 2004-11-28 16:47:34

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...czyli z zewnatrz.....
10-15 zł za ząb

ZyperF

16. Data: 2004-11-28 16:50:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:cocv8s$15k$1@news.onet.pl...

> pewnie ze nic tam nie ma na temat bredni to Twoje słowa
>
> "wg jakich danych?? nie powtarzaj stale jakis niesprawdzonych
> bredni.
> iwon(k)a"

widze, ze z ligika u ciebie na bakier ;)

> zycze w dalszym ciagu dobrego samopoczucia :):) a brednie zostawa sobie.

a to po "jakiemu" napisales???

iwon(k)a

17. Data: 2004-11-28 16:52:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:cocv0m$j0r$1@news.onet.pl...

> Ceny w "pożadnych"

a nie poRZadnych??? cos i ortografia szwankuje...

iwon(k)a

18. Data: 2004-11-28 16:59:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message news:cocv0m$j0r$1@news.onet.pl...

> Czy chodzi Ci o czyszczenie powierzchni korzeni czy wnetrza korzenia - jego
> kanału przy paradontozie?

a czy czyszczenie zeba wewnatrz jest inne przy zdrowym
przyzebiu a inne przy chorym???

iwon(k)a

19. Data: 2004-11-28 17:04:04

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zyper#Findler" <z...@w...pl> wrote in message

> a nie poRZadnych??? cos i ortografia szwankuje...
>

> iwon(k)a

nie lubie Cie wscipska kobito, w domu wszytko ok? przerost formy nad
trescia? a moze kompleksy??? cos jej jednak nie tak....
koncze watek bo mnie przerosłaś :0

ZYperF

20. Data: 2004-11-28 17:28:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora