zeby - problem ze szkliwem

1. Data: 2003-09-28 09:58:13

Temat: zeby - problem ze szkliwem
Od: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem swiezo po sciagnieciu 2 lukow aparatu stalego i mam (tak mi sie
wydaje) popsute szkliwo, zeby nie sa blyszczace itp ale matowe i maja
slady po wyszlifowanym kleju. Sa moze jakies srodki (moze inna dieta) zeby
przyszpieszyc proces regeneracji szkliwa i wzmocnic zeby?
Dodam ze teraz nosze takie plastikowe nakladki (szyny)i moze mozna cos w
nie nasypac, nalac wzmacniajacego szkliwo i zeby??

--
pozd. -=NukeR=-
gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl

2. Data: 2003-09-28 10:06:23

Temat: Re: zeby - problem ze szkliwem
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=NukeR=-" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jestem swiezo po sciagnieciu 2 lukow aparatu stalego

witam
mnie czeka sciąganie za 2 miesiące.możesz napisać jak to wygląda?
czy lekarz oczyscił ci zęby z kamienia ?
czy płaci sie cos za sciągnięcie i czy to jest bardzo nie przyjemne?
jak długo bedzie trzeba nosic nakładki?
pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-09-28 13:49:24

Od: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 12:06:23 +0200, pamana <p...@w...pl> wrote:

witam
mnie czeka sciąganie za 2 miesiące.możesz napisać jak to wygląda?
czy lekarz oczyscił ci zęby z kamienia ?

Moge :) Caly zabieg jest dosyc krotki, az sie zdziwilem :) wszystko jest
bezbolesne i polega na tym ze za
pomoca srodkow chemicznych i swiatla UV (chyba UV) caly klej z zaczepow i
pierscieni robi sie kruchy i latwo
odchodzi. Czas trwania hm moze max kwadrans :)

czy płaci sie cos za sciągnięcie i czy to jest bardzo nie przyjemne?
jak długo bedzie trzeba nosic nakładki?

Ja za samo sciagniecie zaplacilem jak za normlana wizyte (30zl) nakladki
mam nosic do stycznia (dol przez cala
dobe, a gore na noc). Aha zapomnialem dodac ze sciganie aparatu mialem we
czwartek, chwile potem odlew szczeki
by w piatek przyjechac po nakladki. Koszt nakladek (szyn) to 100zl.
Kamienia nie mailem, ale dentystka wyczyscila mi fragmenty kleju zebym sie
wkoncu mugl usmiechnac normalnie :D

pozdrawiam
paula

4. Data: 2003-09-28 15:11:42

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak długo bedzie trzeba nosic nakładki?
>
> Ja za samo sciagniecie zaplacilem jak za normlana wizyte (30zl)

30 zł?za wizyte co miesięczną?
to super tanio
ja płace od 40 do 80 zł,najczęsciej 80 :)
pewnie zedrze kase za sciaganie :(
i podwójnie za nakładki.
pozdrawiam
paula

5. Data: 2003-09-29 11:07:07

Od: retro <r...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> [...]
> 30 zł?za wizyte co miesięczną?
> to super tanio
> ja płace od 40 do 80 zł,najczęsciej 80 :)

Nie no gdzie wy tak placicie, mnie co miesieczne wizyty w wawie kosztuja
150 :(.

retro

6. Data: 2003-09-30 08:05:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-09-30 08:06:28

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> paula

Nie no gdzie wy tak placicie, mnie co miesieczne wizyty w wawie kosztuja

ja płace u ortodonty w zielonej górze.
pzdr.
p.

8. Data: 2003-10-01 20:00:59

Od: ">Krzychu<" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak długo bedzie trzeba nosic nakładki?

"płytki retencyjne"
teoretycznie połowę czasu leczenia, aby wada się nie cofnęła.(zawsze się
trochę cofa) Zależy też on nasilenia wady.
Pozdrawiam
Krzych

francuski internat
Usuwanie owłosienia
badania sportowo-lekarskie....co zrobic?
Bactrim
to chyba nie jest lupiez