żelazko Zelmera ze strażakiem

11. Data: 2007-12-13 12:25:59

Temat: Re: żelazko Zelmera ze strażakiem
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" 666" fjr0ns$4g6$...@n...wp.pl

> Przy Philipsie denerwuje mnie to, że strazak pipczy nawet,
> jeżeli termoregulator jest skręcony do minimum na 'Off'.
> A nie lubię wyciągać wtyczki z gniazdka.
> Deska ma swój sznur, ale bez wyłącznika (przydałby się
> jakiś wyłącznik klawiszowy przy desce).
> Philips z gumową okładziną leży w ręce o wiele lepiej
> niż z plastikową, tylko trudniej te "gumowe" lepsze modele
> w Polsce trafić, trzeci świat q..a jestesmy...

A możesz podsć symbole gumowych i platykowych. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

12. Data: 2008-03-07 19:58:54

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" fjpk5a$5n4$...@f...man.torun.pl

> Philipsowe są z Singapuru na przykład.

> Żelazko kupię na raty. :) Na 30 rat, czyli raczej za freeko,
> bo kilku złotych miesięcznego ubytku się nie odczuje. :) Ale
> chcę być zadowolony. :)

Kupiłem dzisiaj za 279 złotych żelazko Philipsa GC4425 z Singapuru
bez rat, jako że naciąłem się wcześniej na banku Sygma. No i jestem
tak sobie zadowolony, bo żelazko ma małą :) dziurę do wlewania wody,
przez co wlewanie jest jakby :) kłopotliwe. Poza tym ma dostatecznie
duża moc (2400 W -- nie wiem, przy jakim napięciu, być może dopiero
przy 240 V) i jakąś blachę,której przeznaczenia jeszcze nie poznałem.
(chyba jest nim ochrona tkanin delikatnych i przeciwdziałanie nabłyszczaniu)

AotuOff wyłącza po sześciu minutach, gdy żelazko stoi pionowo.
Nie wiem, po ilu wyłącza, gdy żelazko leży poziomo, bo jeszcze
tego nie spraktykowałem.

> Moje obecne (Philipsa) jeszcze jest dobre, ale że ma z 15 lat -- myślę o nowszym.
:)

Już nie myślę, już prasuję nowszym. :) I jestem zadowolony.

-=-

Poza małym otworem do wlewania wody -- nie mam na razie niczego do zarzucenia.

-=-

Niestety w międzyczasie żelazka te potaniały, o czym nie wiedziałem
w czasie kupowania, i wyszło na to, że mogłem kupić je trochę taniej,
na przykład za 228 złotych plus koszty wysyłki. :)

http://www.medialux.pl/compareProducts.php

Mam nadzieję, że nadmiarowo zarobione pieniądze nie trafią na dobroczynne
konta Kościoła rzymskokatolickiego, ale na przykład do portfeli biednych
pracowników hipermarketu Auchan. :)

--
.`'.-. ._. .-.

13. Data: 2008-03-17 15:46:04

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek" fqs6qk$i82$...@n...task.gda.pl

> Kupiłem dzisiaj za 279 złotych żelazko Philipsa GC4425 z Singapuru

W Avansie widziałem dziś to żelazko w cenie poniżonej do 249 złotych. :)
Ponieważ z żelazka zamierzam korzystać 15 lat, przepłacam rocznie 2 złote...

> AotuOff wyłącza po sześciu minutach, gdy żelazko stoi pionowo.
> Nie wiem, po ilu wyłącza, gdy żelazko leży poziomo, bo jeszcze
> tego nie spraktykowałem.

Chyba po 10 sekundach. Wyłączać wyłącza, choć nie pamiętam już po jakim czasie.

> Poza małym otworem do wlewania wody -- nie mam na razie niczego do zarzucenia.

Wbrew zapewnieniom -- potrafi nie tylko kapać, ale i lać wodę. :)

BTW kapania:

-- Wykapany ojciec!
-- Wypraszam sobie! Jestem z pełnego wytrysku!

> [...]
> konta Kościoła rzymskokatolickiego, ale na przykład do portfeli biednych

Ciekawe, do jakiego pułapu ta cena zostanie poniżona. :)
W Avansie można liczyć na rabaty. 10% od 249 złotych to niemal 25 złotych.
Czyli pewnie można to żelazko kupić tam za 230 złotych. :)
(czyli o 50 złotych taniej niż w Auchan)

-=-

Właśnie radio podało, :) że płace rosną w Polsce szybciej od oczekiwań. :)

--

poziom wilgoci w domu
dywan
maskowanie rys
Jaki wybrać typ frontów kuchennych
pistolet do malowania - jakie efekty? wrazenia? ktos uzywa? [crosspost: budowanie i dom]