zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)

21. Data: 2009-09-17 08:43:16

Temat: Re: zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> No popatrz, pomimo że uważa ją za dziwkę i szmatę - kocha ją. Czyż to nie
> zazdrość przez Ciebie przemawia ? ;))

Aż mnie skręca! Pal licho dziwkę i szmatę, ale ta żądza zemsty jest
najbardziej kusząca. :)

Ewa

22. Data: 2009-09-17 09:53:46

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Lukas pisze:

> Mam ogormną ochote zemścić sie i powiedziec jemu pare słow

Odpuść sobie :)
Żadnych korzyści Tobie to teraz nie przyniesie, poza ulotnym poczuciem
chwilowej satysfakcji.
Pozostanie gorycz i wyrzuty sumienia gdzieś tam na dnie pamięci.
Gdy kiedyś będziesz umierać to na pewno sobie przypomnisz ten epizod
jako obciążający twoją karmę. Jeżeli to Cię nie rusza to pomyśl sobie,
że w życiu obowiązuje zasada bumerangu. Wszelkie uczucia które wzbudzasz
w innych ludziach w końcu wracają do Ciebie choćby kilkadziesiąt lat
później w innych ale podobnych sytuacjach. Jest takie na pozór naiwne
powiedzenie - "kto sieje zło, ten zbiera zło, prędzej czy później"

A ten jej nowy koleś sam się na niej przejedzie kiedyś, ale to już nie
będzie twoja sprawa.
Ty jesteś już wolny od tego, idź swoją drogą, ciesz się życiem i czystym
sumieniem.

STranger

23. Data: 2009-09-17 10:06:32

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Obejrzyj sobie 'Wesele' i przypomnij wątek
> 'Chrześcijańskiego Rocka" ;))) takie życie, stary ...

Sorry, miało być 'Testosteron' ;) O film chodzi.

24. Data: 2009-09-17 12:52:53

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sorry, miało być 'Testosteron' ;) O film chodzi.

Właśnie przez przypadek odkryłeś nowy wymiar tańca chochoła ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2009-09-17 14:00:03

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie przez przypadek odkryłeś nowy wymiar tańca chochoła ;)

He, he ... Chochoł jako symbol stłumionej seksualności ?
Ciekawe ...

26. Data: 2009-09-17 15:49:40

Od: "WhiskyRomeo" <w...@d...kon> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> NIe ukrywam , ciezko mi sie z tym pogodzic bo ja kocham, ale z drugiej
> strony dz.... musi miec nauczke.
>
> Co radzicie?

Spróbuj wyrwać tego kolesia. Bądź z nim przez rok. A jak już go jej
odbijesz, to opowiedz wszystkim, że laska żyła przez rok w gejowskim
trójkącie. Myślę, że zemsta będzie spora.

Pozdrawiam.

WR.

27. Data: 2009-09-17 19:15:11

Od: woohoo <2...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas pisze:

> Co radzicie?

ale pizda z ciebie :D

28. Data: 2009-09-18 08:56:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ przeciągają strunę?

--
CB

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
Lukas wrote:

Po co miec pretensje do ludzi za to kim są?
Lepiej ich 'wymienić' jak nie da rady z nimi żyć, a jest jakiś wybór.

29. Data: 2009-09-18 19:19:31

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Ponieważ przeciągają strunę?
Żeby tylko za to - przecież można też za kolor włosów, oczu lub skóry...

Ale, kara czytaj: pretensje (w tym przypadku - dla 'zdrajczyni', ale też
w innych przypadkach) nie ma sensu jeśli jest tylko zemstą.

pozdrawiam
vonBraun

30. Data: 2009-09-18 20:47:05

Od: MJK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas wrote:
> Witam
>

> Co zrobic?
> Lukas

Dziecinada z ta zemsta. Co to przedszkolak jestes? Dziwka i tak tamtego
przekona ze nieprawda jest co mowiles. Potraktuj dziwke jak dziwki sie
traktuje. Wyslij jej kwiaty i ze 100 zlociszy z podziekowaniami za
przyjemne chwile. Nie zapomnij nadmienic,ze skoro wybrala tego z kasa to
akceptujesz sytuacje i jej zwiazek z nim wcale Ci nie przeszkadza -
chcesz od niej jednego :-) i dalej jestes chetny byc w trojkacie.

Nie od rzeczy jest dodac ze skoro wiedziales ze ona zongluje miedzy Toba
i nim i dalej traktowales ja powaznie , to po prostu jestes glupiec.
Pozdr.M.

Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0
Denerwuje mnie szczekanie psa
[Szukam] Test na wypalenie zawodowe