Denerwuje mnie szczekanie psa

1. Data: 2009-09-15 00:15:23

Temat: Denerwuje mnie szczekanie psa
Od: " gigu" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Zauważyłem, że denerwuje mnie, bardziej niż to potrzebne, szczekanie
mojego psa. Dość często szczeka na rózne koty itp bez sensu, ale nie jestem
pewien, czy od razu powinno to wywaływac moją złość.

Z czego to może wyniakć?

2. Data: 2009-09-15 00:19:21

Temat: Re: Denerwuje mnie szczekanie psa
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

gigu pisze:
> [...]
> mojego psa. Dość często szczeka na rózne koty itp bez sensu, ale nie jestem
> pewien, czy od razu powinno to wywaływac moją złość.

z paszczy

3. Data: 2009-09-15 00:53:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gigu wrote:
> Witam!!
>
> Zauwa�y�em, �e denerwuje mnie, bardziej ni� to potrzebne, szczekanie
> mojego psa. Do�� cz�sto szczeka na r�zne koty itp bez sensu, ale nie jestem
> pewien, czy od razu powinno to wywa�ywac moj� z�o��.
>
> Z czego to mo�e wyniak�?
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Może w dzieciństwie jak krzyczałeś to twojej matce bardzo
przeszkadzało.

4. Data: 2009-09-15 07:04:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Wrz, 02:19, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> z paszczy
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

moze z pyska?

http://www.youtube.com/watch?v=qxYXWYWG3aU&feature=r
elated

5. Data: 2009-09-15 09:08:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Sep 2009 00:15:23 +0000 (UTC), gigu napisał(a):

> [...]
> mojego psa. Dość często szczeka na rózne koty itp bez sensu, ale nie jestem
> pewien, czy od razu powinno to wywaływac moją złość.

Ze starości... psa lub Twojej :-)
--

Ikselka.

6. Data: 2009-09-15 12:46:13

Od: " gigu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> Moze w dziecinstwie jak krzyczales to twojej matce bardzo
> przeszkadzalo.

Watpie, ale sam mechanizm takiego dziedziczenia dolegliwosci
bylby interesujacy. To sie jakos nazywa? Bo rozumiem, ze nie
byloby nic dziwnego, gdyby dziecko bylo np ksenofobiczne, jesli
jego rodzice byli. Ale takie cos jak krzyczenie w danej sytuacji,
przy braku głębszych podstaw, też mozna odziedziczyć ???

7. Data: 2009-09-15 13:08:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gigu wrote:
> [...]
> jego rodzice byli. Ale takie cos jak krzyczenie w danej sytuacji,
> przy braku g��bszych podstaw, te� mozna odziedziczy� ???

Wiesz tu chodzi o takie zakodowane sytułację, że np; jak niemowlę
poznawało swoje ciało, to moralnej mamusi wydawało się to niestosowne
i go represjonowała, feeeee, nieładnie itd; później taki facet będzie
brzydził się narządów płuciowych i naprzykład; będzie twierdził iż sex
oralny u kobiety jest wstrętny. Gdzieś czytałem na ten temat z kotami,
gdzie nie mogła baba znieść ich miałczenia, bo przypominało
[ nieśwadomie] płacz niemowlaka, dziecka, a ona przez matkę za płacz
była bardzo karcona. Jeśli masz przesadę na takie odgłosy w stosunku
do innych ludzi.

8. Data: 2009-09-16 14:37:40

Od: "saint666" <saint666[wytnijto]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem
> pewien, czy od razu powinno to wywaływac moją złość.

Niektórzy ludzie zauważają potrzebę głębszego skupienia.
Niektórzy z nich są bardziej podatni na "wdzieranie" się do ich myśli.
Jeśli taki jest permanentnie absorbowany ich niechcianymi prymitywnymi
emocjami,
to normalne jest że delikwent się irytuje.
Sam pies nie szczekający co kilka minut pewnie by ci nie przeszkadzał,
gdybyś mógł na dłużej uniknać wynurzeń sąsiadów, współpracowników, durnego
RMF'u, telewizyjnych głosów zorientowanych wyłącznie na wazelinowe
preparowanie podstawowych emocji.

Być może należysz do ludzi nadwrażliwych.
Tu masz przykładową o nich stronę: hsperson.com

9. Data: 2009-09-16 17:31:50

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gigu <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> mojego psa. Dość często szczeka na rózne koty itp bez sensu, ale nie jestem
> pewien, czy od razu powinno to wywaływac moją złość.

no to jak zes psa wychowal? oducz go tego nawyku, da sie:)
mnie denerwuje jak inne psy szczekaja, jak moja suka szczeka to jest to po
prostu slodkie:D

[Szukam] Test na wypalenie zawodowe
Koleje losu
Weekend w górach