zerwane wiazadelko...

1. Data: 2004-01-11 16:48:42

Temat: zerwane wiazadelko...
Od: g...@o...pl (grzyb) szukaj wiadomości tego autora

mam problem na ktory wskazuje temat... i kilka pytan:
1: czy jest to powazne?
2: jak dlugo bedzie sie goic?
3: czy wymaga to wizyty u lekarza?

2. Data: 2004-01-11 17:20:07

Temat: Re: zerwane wiazadelko...
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zepsuł mi sie samochód:
1. Co się mogło stać?
2. Ile będzie kosztować naprawa
3. Czy będzie konieczna wymiana silnika?
Dziękuję za odpowiedź

3. Data: 2004-01-11 17:47:58

Od: Pawel Poreba <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-01-2004 18:20, Pan/Pani deBerg nawrotal:
> Zepsuł mi sie samochód:
> 1. Co sie moglo stac?

Mysle, ze cylindry sie zapchaly z powodu sluzow ktore nie
mialy ktoredy uchodzic po wywoskowaniu karoserii. Poza tym
- czy sie kiedys zastanowiles jaka ten samochod ma
tapicerke? I co mu lejesz do baku?

> 2. Ile bedzie kosztowac naprawa

Na pewno wiecej niz zapobieganie uszkodzeniom. Nalezalo
znacznie wczesniej uzywac paliwa optymalnego, to znaczy
takiego ktore ma najwiekszy stosunek energii do masy. Znaczy
- trzeba bylo uzywac ciezkiej wody, a nie zapychac mu
przewody paliwowe taka lura jaka jest benzyna.

> 3. Czy bedzie konieczna wymiana silnika?

To jest wlasnie ta wspolczesna mechanika, ktora by tylko
wymieniala i leczyla objawowo. Trzeba bylo wczesniej sie
zainteresowac jaka Twoj samochod ma tapicerke i w zaleznosci
od tego - uzywac odpowiedniego skladu paliwa. Jesli to skaj
to trzeba wiecej trytu, jesli skora - deuteru, a jesli ani
skaj ani skora, to nalezy uzywac deuterku litu. Zapewniam
Cie, ze jak zaczniesz tak robic, to Twoj samochod nie tylko
przestanie sie psuc, ale i zareperuja sie uszkodzenia do
ktorych juz doszlo. Wszystkie.

> Dziekuje za odpowiedz.

Niezamaco.

pozdrawiam
Pawel Poreba

4. Data: 2004-01-11 18:05:09

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo.. :(
Tego się obawiałem :(

5. Data: 2004-01-11 19:06:57

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
..
> mam problem na ktory wskazuje temat... i kilka pytan:
> 1: czy jest to powazne?
> 2: jak dlugo bedzie sie goic?
> 3: czy wmaga to wizyty u lekarza?

zalezy ktore wiezadelko. raczej powazne. i raczej bez lekarza to se tak ne
da...

6. Data: 2004-01-11 21:41:46

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1: czy jest to powazne?
> 2: jak dlugo bedzie sie goic?
> 3: czy wymaga to wizyty u lekarza?

Kuśtyknij do lekarza jak najprędzej, bo do końca życia będzie kuśtykał...
(ła)

No chyba, że planujesz zerwać sobie coś - nie polecam, reszta jw.

pzdr
LN

7. Data: 2004-03-11 17:18:56

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

Jakie wiązadełko? Literatura fachowa niezna takiego okreslenia. Jesli juz to
wiezadło ale w jakim stawie?Bądz wędzidełko sprecyzuj to!

hemoroidy - leczenie
supracyclin doxycyclinum
Czy można się ubezpieczyć od leżenia szpitalnego
reumatyzm - badania krwi - krotkie
Leczenie kanalowe zebow