zez jako problem neurologiczny

1. Data: 2006-09-01 15:06:43

Temat: zez jako problem neurologiczny
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problemy neurologiczne - przysadka [uucisk] i zaczyna mi uciekac lewe
oko - nigdy nie mialem tego typu problemow - w sensie zeza - o czym to moze
swiadczyc - z gory dzieki za odpowiedz, pozdro.

2. Data: 2006-09-02 10:54:41

Temat: Re: zez jako problem neurologiczny
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Sep 2006 17:06:43 +0200, misiek wrote:

> mam problemy neurologiczne - przysadka [uucisk] i zaczyna mi uciekac lewe
> oko - nigdy nie mialem tego typu problemow - w sensie zeza - o czym to moze
> swiadczyc - z gory dzieki za odpowiedz, pozdro.

Świadczyć to może (choć nie musi) o konieczności pilnego leczenia
operacyjnego. Idź do lekarza.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2006-09-02 18:23:07

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świadczyć to może (choć nie musi) o konieczności pilnego leczenia
> operacyjnego. Idź do lekarza.

problem polega na tym ze bylem u kilku neurologow i kazdy ma to w d.
moglby Pan napisac ciut wiecej ?
niedawno mialem rezonans - wyszlo cos takiego ...

"Poszerzenie przestrzeni plynowych przymozgowych na sklepistosci.
Przysadka mozgowa mala, przyparta do dna siodla tureckiego przez poszerzone
zbiorniki nadsiodlowe."

Moglby Pan napisac - czym to grozi oprocz niedoczynnosci przysadki i jakie
moga byc przyczyny poszerzenia zbiornikow ?
infekcja , uraz ?

4. Data: 2006-09-02 20:00:17

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Sep 2006 20:23:07 +0200, misiek wrote:

> [...]
>
> Moglby Pan napisac - czym to grozi oprocz niedoczynnosci przysadki i jakie
> moga byc przyczyny poszerzenia zbiornikow ?

To zmienia nieco postać rzeczy. Wcześniej nie napisałeś nic o tym, że
miałeś rezonans i jaki jest jego obraz.
Sugerowałbym poradzić się endokrynologa i/lub neurochirurga.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

zęby - mały problem
Rehabilitacja po skreceniu kolana