zielarz?

1. Data: 2000-08-11 20:15:59

Temat: zielarz?
Od: "Kimiko" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać czy może ktoś z Was słyszał o zielarzu(bioenergoterapeucie,
naturoterapeucie) z Pruszkowa Panu Andrzeju Zawislaku (o Ceglińskim i Nowaku
chyba wszyscy wiedzą?). Chodzi mi o to czy to ktoś wiarygodny, czy może
jakiś szarlatan?
Dzięki za odpowiedzi.
Kimi

2. Data: 2000-08-13 19:05:38

Temat: Re: zielarz?
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kimiko <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8n1mnv$nms$...@i...nask.pl...
> [...]
> chyba wszyscy wiedzą?). Chodzi mi o to czy to ktoś wiarygodny, czy może
W Polsce według ostatnich najnowszych danych jest około pięćdziesiąt tysięcy
bioenergoterapeutów. Moje zdanie jest jednoznaczne wszystkich bym ich
powystrzelał jak by mi dano bron do ręki. To wszystko są szarlatani.
Najwyższczego gatunku ludzie bez skrupułów którzy naciągają naiwnych głęboko
schorowanych ludzi. KRADNĄ IM OSTATNI GROSZ
nie dając nic w zamian. Każdy człowiek ma w sobie trochę magnetyzmu , każdy
człowiek może sam siebie wyleczyć. Jeżeli ilość bioenergoterapeutów wynosiła
by w Polsce około 10 osób
i jeżeli każda z nich przyjęła by dziennie 3-4 osoby a w szczególnym przypadku
5 osób . Po takim wyczerpaniu musiał by się regenerować przynajmniej dwa lub
trzy dni., stosować specjalny rodzaj pokarmu nie używać żadnych używek spać na
specjalnym posłaniu odizolowanym od ziemi by energia nie uciekała. To co
napisano powyżej o Ceglińskim i Nowaku do tą wielkiego kalibru SZOłMENI którzy
zarabiają ciężkie pieniądze na naiwności ciężko chorych.
Dopóki tacy naciągacze będą istnieć, którzy dziennie zarabiają ciężkie miliony
złotych nie wierzą w żadną sprawiedliwość. Wspomniany Cegliński mieszka
zagranicą w pięknym pałacu i w ciągu jednego dnia potrafi przyjąć nawet 500
osób a może nawet więcej. W czasie zbiorowego seansu dotyka przez kilka sekund
każdą osobę w różnych miejscach. Proszę sobie wyobrazić,że lekarz po każdym
pacjencie myje ręce ON nie tylko dotyka każdego kolejnego chorego, jeżeli ktoś
jest setną osobą w kolejce i jeszcze dalszą to łatwo można sobie wyobrazić jak
bardzo pomaga cierpiącym podatnym osobom bardziej zachorować. Widziałem
osobiście jak bioenergotareupeci palą papierosy piją kawę chodzą zamiast z
słuchawkami z wahadełkiem.
Gospodynie domowe, młodzieńcy którzy mieli różnego rodzaju objawienia
inżynierowie
biorą się za cudowne uleczenia i nieźle z tego żyją. Jestem osobiście bardzo
takimi osobami zdegustowany i nienawidzę ich z całego serca a jeżeli ten post
dotrze do ludzi naprawę myślących i którzy będą mieli wpływ na to przekonać
innych by unikali tych polskich szarlatanów i innych Kaszpirowskich będę
bardzo wdzięczny. Tylko wielka akcja może pomóc w zwalczeniu tych
pseudomedyków. Zarabi8ają tyle , że stać ich na wynajęcie na imprezę nawet
kilkudziesięciu ochroniarzy. Jak na jednym z pokazów brakło magnetyzowanej
wody to szybko pojechali do miasta i przywieźli 1,5 litrowe butelki wody
mineralnej ,którą każdy z pacjentów później magnetyzował. Jedyną
przekonywującą sugestią jest przeraźliwa muzyka o bardzo wysokich tonacjach
która przeszywa organizm i sprawia wrażenie, że cały organizm przyszywa jakiś
prąd. To jest najlepsze z całego przedstawienia A Nowak na scenie wygląda jak
lotnik ze słuchawką i mikrofonem po to by ręce mieć wolne.Ręce które nikogo
nie wyleczyły. Ręce które leczą ręce które nigdy nikogo nie dotykają. ( O
przepraszam dotykają pieniądze , które chorzy zostawiają , a trzy lub cztero
dniowa przerwa w pokazach podyktowana jest tym że tak długo trwa liczenie
pieniędzy). Wybaczcie mi ten ostry trochę ton moich spostrzeżeń. Po prostu
żadnych BIOEGEGTOERAUPETÓW NIENAWIDZĘ bo skoro lekarze uważani są białymi
magami i są aprobowani przez społeczeństwo. Tak bioegnergoterupeci są czarnymi
magami, którzy wyrządzają wiele szkody jednostce i całemu społeczeństwu. A
cudowne uzdrowienia są jedynie trickiem reklamowym specjalnie wyreżyserowane
pod publikę. Nie wyobrażam sobie jeżeli potrzebująca przychodzi do takiego
szarlatana nota bene który uprzednio był lekarzem a uprawnienia zostały mu
przez komisję lekarską odebrane i skarży się na raka piersi. Ten pokazuje
trzymają zainteresowaną za piersi książeczkę magiczną z obrazkami. Książeczka
magiczna jest tak sprytnie skonstruowana , że przy ponownym wertowaniu nie
widać obrazków
ponieważ są tylko czyste kartki. I mówi Pani choroba znikła tak jak te obrazki
z książki.
Ja osobiście wolę już umrzeć ponieważ wszystkich nas to czeka pod nożem
prawdziwego chirurga niż dać zarobić takim bezkarnym oszustom. Jak do tej
pory nie widziałem by prawo się nimi interesowało dopóki tego prawo nie zrobi
nie po prostu prawa!!!
PRECZ Z SZARLATANERIĄ BARDZO WAS NIE LUBI piszący te słowa Morgano

3. Data: 2000-08-13 20:14:43

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>,
"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote:

Masz racje i nie masz racji. Zgadzam sie ze Nowak i ska. to szarlatani i
naciagacze, jak zreszta wiekszosc z bioenergoterapeutow. Ale prawidlowo
stosowane ziololecznictwo jest w stanie w niektorych przypadkach
zastapic, a w wielu wspomoc leczenie farmakologiczne. Nie wyleczy sie w
ten sposob chorb takich jak rak, astma, miazdzyca, ale stosujac
wspomagajace leczenie ziolami, akupunktura itp. mozna przyniesc
pacjentowi troche ulgi.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-08-14 08:53:41

Od: "Micha3 Kowalik" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...wp.pl> wrote in message news:8n6vjh$j0m$1@nnrp1.deja.com...
> In article <3...@n...vogel.pl>,
> "MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote:
> >

> Masz racje i nie masz racji. Zgadzam sie ze Nowak i ska. to szarlatani i
> naciagacze, jak zreszta wiekszosc z bioenergoterapeutow.

Nie wiekszasc. Wszyscy.

Pozdrowienia.
M.

5. Data: 2000-08-15 17:39:07

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8n6vjh$j0m$...@n...deja.com...
> In article <3...@n...vogel.pl>,
> "MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote:
> >

> Masz racje i nie masz racji. Zgadzam się ze Nowak i ska. to szarlatani i
> naciągacze, jak zresztą większość z bioenergoterapeutów. Ale prawidłowo
> stosowane ziołolecznictwo jest w stanie w niektórych przypadkach
> zastąpić, a w wielu wspomóc leczenie farmakologiczne. Nie wyleczy się w
> ten sposób chorób takich jak rak, astma, miażdżyca, ale stosując
> wspomagające leczenie ziołami, akupunktura itp. można przynieść
> pacjentowi trochę ulgi.
>
> Cien
Nie wymieniałam ziołolecznictwa. Zioła na pewno jeszcze nikomu nie
zaszkodziły. A akupunktura jest też czymś innym niż bioenergoterapia. Zioła są
na pewno dobre tylko nie przepisywane w nadmiarze przez wszystko wiedzących
badaczy dna oka. Za przepisane dwie siatki ziół trzeba zapłacić i to dość
słono.
A po wypiciu jednej zaparzonej szklanki ziół powraca zdrowie, a reszta ziół
choć zapłacona w znacznej ilości marnuje się. Morgano
Deja.

6. Data: 2000-08-16 17:57:16

Temat: Odp: zielarz?
Od: "aga" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

podisuje sie obydwiema konczynami. Wszyscy bioenergo..... to oszusci.
Szkoda tylko, ze polski narod tak daje sie naciagac. Tak sobie mysle, ze oni
moze
daja ludziom to, czego nie uzyskuja u lekarzy - ci najczesciej oferuja
fachowosc,
ale nie moga oszukiwac i mamic falszywa nadzieja - stawiaja przed faktami,
a uzdrowiciele mowia: oczyszcze twoj organizm, wyrzuce chorobe, bedziesz
zdrowa.....itd.
bo przeciez NIKT nie pociagnie ich do odpowiedzialnosci.
Nie wiem skad biora sie te opowiesci o cudownych uzdrowieniach,
skoro to wszystko bujda.
Przyklad z zycia: moja ciotka (36 lat) miala operacje z powodu
zaawansowanego
raka zoladka. Po pol roku - wyrok - przerzuty. Oczywiscie ktos ja namowil
na
jakiegos filipinczyka - "oczyscil organizm" i inne ble ble. Czula sie potem
swietnie
( sugestia?). tyle ze dwa miesiace pozniej zmarla.
Sorry, ze tak sie rozpisalam, ale cos mnie trafia, kiedy mysle, ile osob
daje sie nabrac.
aga
Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

7. Data: 2000-08-16 22:10:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
[.....]

> [...]
> ( sugestia?). tyle ze dwa miesiace pozniej zmarla.
> Sorry, ze tak sie rozpisalam, ale cos mnie trafia, kiedy mysle, ile osob

Na własne oczy widziałam ( w telewizji) "operację" oczu dziennikarza z
telewizji, czy z jakiejś gazety.
Widziałam jak wyjmuje mu oczy!
Oczywiście "operował" sławny filipińczyk, którego rękami kieruje duch jakiegoś
sławnego lekarza.
Nie pamiętam już nazwisk, bo to było dawno.
Ten prawie niewidomy człowiek wyszedł po operacji już bez okularów i podobno
widzi.

Pozdrawiam
----
Kaja

8. Data: 2000-08-17 13:48:51

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@f...pl>,
Kaja <f...@f...pl> wrote:

> aga napisa3(a):
> [.....]

> Na w3asne oczy widzia3am ( w telewizji) "operację" oczu dziennikarza z
> telewizji, czy z jakiejś gazety.
> Widzia3am jak wyjmuje mu oczy!
> Oczywiście "operowa3" s3awny filipińczyk, którego rękami kieruje duch jakiegoś
> s3awnego lekarza.
> Nie pamiętam już nazwisk, bo to by3o dawno.
> Ten prawie niewidomy cz3owiek wyszed3 po operacji już bez okularów i podobno
> [...]

Widzialem wiele takich seansow. Naprawde robia wrazenie. Jest tylko jeden
problem. Kiedy po jakims czasie od 'wyleczenia' probuje sie dotrzec do
pacjenow to albo nie mozna znalezc z nimi kontaktu (najczesciej
przeprowadzaja sie gdzies daleko nie zostawiajac adresu :)) albo nie maja
dokumentow potwierdzajacych ich wczesniejsza chorobe (bo je wyrzucili aby
zapomniec o cierpieniu przez ktore przeszli :)).

9. Data: 2000-08-17 17:54:25

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> [...]
> Nie pamiętam już nazwisk, bo to było dawno.
> Ten prawie niewidomy człowiek wyszedł po operacji już bez okularów i podobno

Tak.To prawda widział to ten ze szklanymi oczyma!!! ;-)))))

rak piersi
Okiej nie bede sie silił na wyjaśnianiu biochemii. Będę pisał o faktach.
Zlamana kosc lodeczkowata.
Zlamana kosc lodeczkowata.
Zlamana kosc lodeczkowata.