Re: zielone zapachy

From: "Agata" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: zielone zapachy
Date: Fri, 24 Feb 2006 00:12:03 +0100

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43fe3b3f$0$1455$f69f905@mamut2.aster.pl...
> jesli takie lubicie, napiszcie jakie konkretnie (damskie). szkoda, ze z
> tego rodzaju zapachow wiele jest w seriach limitowanych.

z tych co wymieniałaś ja uwielbiam

DKNY BE DELICIOUS

i już bym chciała, żeby wiosna przyszła i żeby słonko świeciło i żeby można
było w końcu się fajnie ubrać, a nie ciągle kurtki, swetry, szaliki, żeby
już się zazieleniło, no to sie trochę rozmarzyłam... ;)

A jak myślicie jakie ciuchy będą modne w tą wiosnę, ja zauważyłam, że jest
tendencja na takie spodnie za kolono, nawet mi się podobają :)

A właśnie czy używałyście takiego preparatu Lieraca - body lift 10 minceur,
dzisiaj koleżanka mi opowiadała, że po 3 tygodniach stosowania - 2 cm mniej
w obwodzie uda, a skóra jędrna. Czy któraś z Was może używała tego cuda i
może potwierdzić jego wręcz "zbawienne" ;) działanie?

Pozdrawiam,
Agata