zielone zapachy

1. Data: 2006-02-23 22:58:57

Temat: zielone zapachy
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli takie lubicie, napiszcie jakie konkretnie (damskie). szkoda, ze z tego
rodzaju zapachow wiele jest w seriach limitowanych.
ja uwielbiam:

zielone gio armaniego
biale z niebieskim korkiem kenzo
nina ricci - butelka zielona zabka w rozowej koronie
azarro zielone
taka stara escada - zielona jasna matowa butelka ze zlotym korkiem
in love again ysl
guerlain - herbatka z cytrynka
dkny - zielone jabluszko
cc - ck one
dolce & gabbana - light blue
avon - zielony plyn w przezroczystej butelce
givenchy - my
lancome - o oui

1. Data: 2006-02-23 23:12:03

Temat: Re: zielone zapachy
Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> jesli takie lubicie, napiszcie jakie konkretnie (damskie). szkoda, ze z
> tego rodzaju zapachow wiele jest w seriach limitowanych.

z tych co wymieniałaś ja uwielbiam

DKNY BE DELICIOUS

i już bym chciała, żeby wiosna przyszła i żeby słonko świeciło i żeby można
było w końcu się fajnie ubrać, a nie ciągle kurtki, swetry, szaliki, żeby
już się zazieleniło, no to sie trochę rozmarzyłam... ;)

A jak myślicie jakie ciuchy będą modne w tą wiosnę, ja zauważyłam, że jest
tendencja na takie spodnie za kolono, nawet mi się podobają :)

A właśnie czy używałyście takiego preparatu Lieraca - body lift 10 minceur,
dzisiaj koleżanka mi opowiadała, że po 3 tygodniach stosowania - 2 cm mniej
w obwodzie uda, a skóra jędrna. Czy któraś z Was może używała tego cuda i
może potwierdzić jego wręcz "zbawienne" ;) działanie?

Pozdrawiam,
Agata

1. Data: 2006-02-24 00:39:27

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> napisał(a):
> jesli takie lubicie, napiszcie jakie konkretnie (damskie).

lubicie.
oprocz kilku przez Ciebie wymienionych, Relaxing Fragrance
Shiseido. mniej zielone, ale tez swieze - T girl Tommy Hilfiger
(nie mylic z Tommy Girl!), nad wyraz wiosenny zapach.

a tak w ogole, to jakie macie plany zapachowe na wiosne?

-- kasica

1. Data: 2006-02-24 00:42:44

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-24 01:39:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> a tak w ogole, to jakie macie plany zapachowe na wiosne?

Cały czas Hermes... wątpię, zeby pojawiło sie coś co go przebije ;)
Chyba, ze Guerlain w Aquach wymysli w końcu coś na miare Pampelune :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-02-24 07:13:44

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Cały czas Hermes... wątpię, zeby pojawiło sie coś co go przebije ;)

pewnie ich nowa limitowanka..
w sumie nie sprawdzalam info :), ale Nil wyszedl rok po Mediterranee, wiec w
tym roku znowu moze wyjsc cos nowego , co "Wyrzuci" Nil z obiegu, wiec
uwazaj;))

> Chyba, ze Guerlain w Aquach wymysli w końcu coś na miare Pampelune :)

--
Margaret

1. Data: 2006-02-24 12:15:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> a tak w ogole, to jakie macie plany zapachowe na wiosne?

Nie mamy (my król), jak zwykle wtopimy pewnie na początek w cos
obiecującego co jak zwykle okaże się jednak pomyłką a potem wrócimy do
starych kochanych ramot. :/
bo lubimy ciężkie, orientalne, pudrowe ale nie słodkie a jakoś nie
znaleźliśmy jeszcze takich w na 100% zadowalającej wersji lekkiej, letnio
wiosennej.

Ale może zdarzy się cud i zmienia nam się gusta? To się chyba czasami
zdarza? :-)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-02-24 16:55:48

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> a tak w ogole, to jakie macie plany zapachowe na wiosne?

U mnie od lat to samo.
Parfum d'Ete Kenzo
i woda bzowa YR

--
m.

1. Data: 2006-02-24 17:52:49

Od: "Magdalena" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magia" <m...@w...gazeta.pl> wrote in message

> U mnie od lat to samo.
> Parfum

????????

1. Data: 2006-02-24 17:58:32

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-24 18:52:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Magdalena* skreślił te oto słowa:

Czego nie zrozumiałas z nazwy zapachu?

1. Data: 2006-02-24 17:59:16

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> ????????

Cos nie halo?
--
m.

Oil of olaz...
OT: Praca dla przedstawiciela handlowego - kosmetyki.
Chwalę sephorę
"pielęgnacja" tipsów
ktoś zna namiary (Sląsk)