zielony dach

1. Data: 2000-10-31 11:06:46

Temat: zielony dach
Od: "Janek" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zazielenic płaski dach garazu
Szukam informacji (adresy, linki itp.) nt jw.

Mam tremę, to mój pierwszy kontakt z grupą.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Janek

2. Data: 2000-10-31 12:02:40

Temat: Re: zielony dach
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek napisał(a) w wiadomości: <8tm99l$1kc$1@news.onet.pl>...
>Mam zamiar zazielenic płaski dach garazu
>Szukam informacji (adresy, linki itp.) nt jw.
>
>Mam tremę, to mój pierwszy kontakt z grupą.
>Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
>Janek

A trzymasz w nim samochod? Jesli tak to musisz wybierac... ;-)

Spore doswiadczenia maja Skandynawowie, ale tam stosuja specjalne
konstrukcje o duzej wytrzymalosci.
Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2000-10-31 16:40:04

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tm99l$1kc$...@n...onet.pl...
> Mam zamiar zazielenic płaski dach garazu
> Szukam informacji (adresy, linki itp.) nt jw.
Proszę, może to ci pomoże:
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_01_01.asp
pozdr Jerzy

4. Data: 2000-10-31 22:34:42

Od: "Piotr" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut...]

> A trzymasz w nim samochod? Jesli tak to musisz wybierac... ;-)
>
> Spore doswiadczenia maja Skandynawowie, ale tam stosuja specjalne
> [...]
mysle ze problemem nie jest wytrzymalosc stropu ktora mozna obliczyc lecz
drobne a istotne detale jak: izolacja, odprowadzenie nadmiaru wody (sniegu
?), wszelkie uszczelnienia i ich zywotnosc oraz zapewne nietypowe obrobki
blacharskie(?). Rozwiazania zapewne istnieja skoro na dachach lokuje sie z
powodzeniem baseny. Bardzo pomocny bylaby w tym watku glos kolegow ktorzy
juz zrealizowali inwestycje jak w temacie i moga sie podzielic
doswiadczeniem. Byc moze sa juz firmy ktore oferuja ogrody na dachu ?. Co do
roslinnosci to pomoge, znam i mam troche niezniszczalnych badyli.

Piotr

5. Data: 2000-11-01 22:34:41

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś na stacji benzynowej kupiłem takie czasopismo Majster nr 11
Jest tam opis wykonania takiego ogrodu na dachu
Powodzenia
Uszanowanie
Jacek

6. Data: 2000-11-02 15:55:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam tremę, to mój pierwszy kontakt z grupą.

Pierwszy kontakt chyba się udał. Trema, pewnie, już Cię opuściła.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2000-11-03 17:33:44

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8tq5nj$i1o$...@n...tpi.pl...
> Dziś na stacji benzynowej kupiłem takie czasopismo Majster nr 11
??? I co z tej informacji wynika?
Prawdopodobnie to, że jesteś użytkownikiem samochodu [jakiego?].
Co tankujesz /PB/, U czy ropę?
A i to, że miałeś jeszcze ?drobne? na to pismo.

> Jest tam opis wykonania takiego ogrodu na dachu
Dobry? Warto przeczytać? A jakie materiały proponują? Można je kupić u nas?
Tobie to dobrze masz blisko do D.
Pozdrawiam Jerzy.

8. Data: 2000-11-08 10:14:23

Od: "Janek" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> Użytkownik "Janek" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pierwszy kontakt chyba się udał.

Oczywiście, bardzo dziękuję za reakcję na wywołany problem - mogę spokojnie
betonować strop garażu, wiedząc, że na wiosnę "odzyskam" fragment ogrodu
zajęty pod garaż. Mam już pokaźny zbiór informacji i potencjalnych
wykonawców.
Może przygotować małe opracowanko ...?

> Trema, pewnie, już Cię opuściła.

No, może jeszcze troszeczkę zostało.

Pozdrowienia, Janek

9. Data: 2000-11-08 23:19:49

Od: "Piotr" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut...]

> Mam już pokaźny zbiór informacji i potencjalnych
> wykonawców.
> Może przygotować małe opracowanko ...?

wal mi na priv co masz i mozesz, a ja juz szykuje obiecane badyle !

Piotr

10. Data: 2000-11-09 15:09:48

Od: c...@w...top.pl (Roman Owoc) szukaj wiadomości tego autora

DziendobryWieczor Grupo
On Wed, 8 Nov 2000 , "Janek" <j...@f...onet.pl> pisal
> [...]
>betonować strop garażu, wiedząc, że na wiosnę "odzyskam" fragment ogrodu
>zajęty pod garaż. Mam już pokaźny zbiór informacji i potencjalnych
To bardzo mila propozycja z Twojej strony. Mam na mysli tych, którzy
zainteresuja sie tematyka zielonych dachow w najblizszej przyszlosci -
byc moze takze w wyniku Twoich doswiadczen.
Na watek dyskusji trafilem dzis. Sam rozpracowywalem temat na wiosne
w zwiazku z kapitalnym remontem garazu.
Oczywiscie pamietasz, ze zgodnie prawem budowlanym, projekt garazu, a
wiec i takze zielony dach (zmiana konstrukcyjna!) podlega
zezwoleniu na budowe i calej procedurze
biurokratyczno_czasem_potrzebnej_a_czasem_nie :-)).
Skorzystalem z mozliwosci zastosowania dachu ze skosnymi polaciami,
co mniem da w przyszlosci przyjemniejszy efekt wizualny.
Uwzglednij tez koniecznosc odwiedzania, czestszego lub nie, dachu
celem opieki na nim. Jak wielu grupowiczow twierdzi nie ma roslinek
nie wymagajacyh opieki - warto o tym pamietac przy doborze podloza.
My zdecydowalismy sie glownie na rozchodniki, i zadnej trawy coby nie
tarabanic sie po zboczach z kosiarka :-)
(nie wiem jak w tym kontekscie wygladaja badyle Piotra)
Samo obsadzanie przelozylismy na przyszly rok, ze wzgledu na inne
priorytety, tak wiec teczka z materialmi lezy gleboko schowana i czeka
na zimowe targi, Jakby co pisz na priv.

Elektronicznie pozdrawiam
Roman Owoc

RE: orzech włoski