zimne rece i nogi

1. Data: 2003-09-16 18:13:05

Temat: zimne rece i nogi
Od: "Ralfi" <r...@j...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

witam uzytkownikow
od jakiegos czasu zauwazylem, ze mam zimne rece i nogi, niezaleznie od
temperatury otoczenia. nawet na plazy nad morzem czarnym odczuwalem zimno w
konczyny pomimo 30 stopniowego upalu. najbardziej jest nieprzyjemne podczas
chlodniejszych dni. rano gdy jade samochodem musze miec wlaczone ogrzewanie,
troszke pomaga, ale dlonie sa niewie cieplejsze, inni pasazerowie odczuwaja
straszny upal w pojezdzie, gdy dla mnie taka temperatura staje sie
optymalna.
nie pale papierosow. jestem osoba troche nerwowa. cisnienie w miare
normalne, badania naczyn wloskowatych w normie.
dodam ze od dziecka miewalem silne krwotoki z nosa, ktore ciezko bylo
zatamowac. teraz zdarza sie rzadziej, szczegolnie przy przesileniach. jest
to dla mnie duzy problem. a lekarze ,u ktorych sie badalem nic
nieprawidlowego nie stwierdzili.
prosze o porade
pozdrawiam
rafal

2. Data: 2003-09-16 18:28:48

Temat: Re: zimne rece i nogi
Od: "kada" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam uzytkownikow
> od jakiegos czasu zauwazylem, ze mam zimne rece i nogi, niezaleznie od
> temperatury otoczenia. >

Witaj w klubie. Żegluj w kierunku niedoczynności tarczycy. Endokrynolog i
badanie TSH, ewentualnie przeciwciała antytarczycowe. Tak czy owak musisz mieć
albo dużo czasu i cierpliwości ( zapisy na kilka miesięcy naprzód w NFZ ) albo
szykuj kasę.
Pozdrawiam.

3. Data: 2003-09-16 19:30:43

Temat: Odp: zimne rece i nogi
Od: "Orlando" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problemy z krążeniem. Czy masz niskie ciśnienie?

4. Data: 2003-09-17 08:42:41

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stres powoduje że kończyny są zimne i pocą się. To może być jedna z
przyczyn.

Oczywiście jest też problem krążeniowy.

Możesz sprawdzić niedoczynność tarczycy, TSH może Ci zbadać lekarz I
kontaktu i na ogół po tym badaniu widać, czy wszystko jest w porządku.
Niedoczynność tarczycy ma jeszcze dużo innych objawów (suchość skóry),
senność.

Za mało pijesz? Spróbuj pić więcej.

Poobserwuj swój organizm. Czy te zimne kończyny są od nie dawna, czy już
długo (czy zawsze byłeś zmarzluchem).

Opowiedź o tym lekarzowi I kontaktu.

pozdrawiam
barbarella
(nie jestem lekarzem)

5. Data: 2003-09-17 17:19:11

Od: "amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez ja od pamietam mialam i mam nadal zawsze zimne rece i stopy, marzne
nawet w lecie i kazdy, kto dotknie moich dloni, mowi, ze sa zimne jak
lod...robilam kilkakrotnie rozne badania na poziom hormonow tarczycy,
cisnienie mam troszke wysokie, ale nie do leczenia, mowilam takze kilku
lekarzom o moim problemie, ale nikogo to nie zainteresowalo ze wzgledu na
moja "mlodosc", coz pozostaje jedynie marznac dalej, amelia

6. Data: 2003-09-20 18:54:51

Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tak samo - zimne ręce i stopy. Lekarz rodzinny oczywiście powiedział,
że dopóki nie boli, nic nie będzie robił.
Byłam u lekarki, która zajmuje się chińską medycyną naturalną. Musiałam
zrezygnować z wegetarianizmu, dostałam leki na trawienie (homeopatyczne),
kazała mi masować codziennie palce i moczyć stopy w wodzie z imbirem i
jeszcze pare innych rzeczy. Powiedziała, ze da się do wyleczyć w ok. pół
roku, bo jestem młoda i jeszcze nie jest za późno.
Tylko ze taka wizyta troche kosztuje (myśle, ze na takie leczenie trzeba
mieć ok. 1 000 zł.), trzeba przestzregać dziwnej troche skomplikowanej diety
i te masaze, które też zabierają czas. Po jakimś czasie po prostu
zrezygnowałam.......
Pozdrawiam
mrowka

Szczepienie