zimne ręce i nogi

1. Data: 2006-05-09 08:47:43

Temat: zimne ręce i nogi
Od: "cudaczek" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od kilku lat męczy mnie zimno w nogach i w rękach, jest to aż takie "bolące
zimno". Dodatkowo jak zmarznę w nogi to "wysiada mi" pęcherz. Mam 46 lat i
cisnienie normalne albo podwyższone. Czy jest na to jakiś sposób?
Pozdrawiam
Ela

2. Data: 2006-05-09 09:15:16

Temat: Re: zimne ręce i nogi
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 10:47:43 +0200, cudaczek napisał(a):
> [...]
> zimno". Dodatkowo jak zmarznę w nogi to "wysiada mi" pęcherz. Mam 46 lat i
> cisnienie normalne albo podwyższone. Czy jest na to jakiś sposób?

Tobie pęcherz a mi jajniki :)
a zimne dłonie i stopy to u mnie standard.
nawet w lecie niestety

tyle, że nie boli mnie to

3. Data: 2006-05-09 15:00:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Tobie pęcherz a mi jajniki :)
> a zimne dłonie i stopy to u mnie standard.
> nawet w lecie niestety

A probowalas podkurowac sie magnezem z potasem?
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-05-09 15:29:11

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cudaczek napisał(a):

> Od kilku lat męczy mnie zimno w nogach i w rękach, jest to aż takie "bolące
> zimno". Dodatkowo jak zmarznę w nogi to "wysiada mi" pęcherz. Mam 46 lat i
> cisnienie normalne albo podwyższone. Czy jest na to jakiś sposób?

Hmmm...
A spróbuj wprowadzić do swojej diety więcej buraków i marchwi.
Warzywa z naszej strefy klimatycznej posiadają naturalne cechy
odpowiadające naszym zapotrzebowaniom.
Buraki np. zawierają sporo cholesterolu (tego dobrego) i jest ono
źródłem ciepła w procesie metabolizmu:)

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2006-05-09 15:45:33

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 17:00:33 +0200, Iwona_s napisał(a):

> A probowalas podkurowac sie magnezem z potasem?

brałam aspargin

6. Data: 2006-05-09 16:35:03

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:e3qagl$744$1@news.dialog.net.pl:

> A probowalas podkurowac sie magnezem z potasem?

Tez mam zimne rece i stopy. Tak probowalem ;]

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2006-05-09 17:44:34

Od: "cudaczek" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam magnez, ale bez potasu. W zimie tylko zmarzna mi stopy, od razu łapię
grypę. Tej zimy prawie nie wychodziłam z domu (pracuje w domu, mąż robi
zakupy) i nie chorowałam ani raz na grypę - po raz pirwszy w zyciu.

8. Data: 2006-05-09 19:10:44

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brałam aspargin

Moze z krazeniem cos szwankuje? Co lekarz na to?

Sa takie ziolowe tabletki Venescin. Jesli miewasz problemy z krazeniem
zylnym, moga byc pomocne. Sama kiedys je stosowalam z dobrym skutkiem.
http://www.lexziel.pl/venescin.html

9. Data: 2006-05-09 19:26:09

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 21:10:44 +0200, Iwona_s napisał(a):

> [...]
>
> Sa takie ziolowe tabletki Venescin. Jesli miewasz problemy z krazeniem
> zylnym, moga byc pomocne. Sama kiedys je stosowalam z dobrym skutkiem.

lekarz oczywiście powiedział, że krążenie słabe mam
to rodzinne u mnie
jestem zawsze zimna jak truposz :))
Venescinu nie próbowałam

dzięki za podpowiedź