zimno mi....

1. Data: 2003-03-04 20:49:24

Temat: zimno mi....
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szanowna grupo zwracam sie do Was z pytankiem - co mi moze byc?
Od jakiegos czasu (moze okolo 1 miesiaca) jest mi dziwnie zimno. Nie
zmienilam nic w swoim zyciu (jesli chodzi o miejsca i temperatury w nich
panujace). Zimno to jest jakies dziwne: zimne rece - prawie caly czas, stopy
zimne-ale jakby nie na zewnatrz tylko wewnatrz, co jakis czas moze co
godzinke przeszywajace zimno na calym ciele i zimno pojawiajace sie jakby w
uszach. W sumie to nic mi nie jest, nie jestem przeziebiona (nie mam kataru,
kaszlu, nie boli mnie glowa), tylko to uczucie zimna.
Czekam na opinie i pomoc w zdiagnozowaniu.
Pozdrownia
Magda

2. Data: 2003-03-04 21:10:39

Temat: Re: zimno mi....
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Szanowna grupo zwracam sie do Was z pytankiem - co mi moze byc?
[ciach]
> Magda

Jak na moj gust to jest to wina slabego krazenia. Przynajmniej u mnie
wyglada to podobnie.

/havelock

3. Data: 2003-03-05 11:37:59

Od: "Tomasz" <l...@i...slam.katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kataru,
> kaszlu, nie boli mnie glowa), tylko to uczucie zimna.
> Czekam na opinie i pomoc w zdiagnozowaniu.

oprocz zmian w krazeniu przyczyna moze byc w niedoczynnosci tarczycy -
sprobuj zrobnic sobie badanie FT3 , FT4 amoze na poczatek samo TSH
jednym z objawow niedoczynnosci tarczycy jest uczucia zimna ..jak jeszcze
czujesz sie ospala i przybralas na wadze jest to duze prawdopodobienstwo

pozdrawiam

tom2

4. Data: 2003-03-05 16:35:11

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na moj gust to jest to wina slabego krazenia. Przynajmniej u mnie
> wyglada to podobnie.
>
> /havelock

Tez tak mysle, ale skad to sie bierze, czy jest na krazenie jakis wplyw, co
robic, jak leczyc, zapobiegac?
Magda

5. Data: 2003-03-05 16:37:37

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czujesz sie ospala i przybralas na wadze jest to duze prawdopodobienstwo

Dziekuje za opinie,
jesli chodzi o ospalosc to raczej nie, ale co chodzi o wage to faktycznie
ostatnio bez zmiany diety przytylam z 2kg i to mnie tez martwi (jakby cos to
nie mam nadwagi:).
Co to za badania, o ktorych wspominasz, na czym polegaja?
Magda

6. Data: 2003-03-05 19:30:36

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kataru,
> kaszlu, nie boli mnie glowa), tylko to uczucie zimna.
> Czekam na opinie i pomoc w zdiagnozowaniu.

Mnie też ciągle zimno.No ale w końcu jest zima i kilkanaście stopni
mrozu:)))

Peter

7. Data: 2003-03-05 21:14:35

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chodzi o ospalosc to raczej nie, ale co chodzi o wage to faktycznie
> ostatnio bez zmiany diety przytylam z 2kg i to mnie tez martwi (jakby cos
> nie mam nadwagi:).

A wlasnie, nie odchudzalas sie moze w przeciagu ostatnich miesiecy? To
moglaby byc przyczyna rozregulowania sie organizmu.

/havelock

8. Data: 2003-03-06 12:39:58

Od: "Kiszon" <opentv@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oprocz zmian w krazeniu przyczyna moze byc w niedoczynnosci tarczycy -
> sprobuj zrobnic sobie badanie FT3 , FT4 amoze na poczatek samo TSH

Mam ten sam problem od wielu miesiecy. TSH w normie. Moze ktos ma jakies
sugestie ?

Pozdrawiam,

Krzysztof

9. Data: 2003-03-06 21:15:37

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Havelock" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> A wlasnie, nie odchudzalas sie moze w przeciagu ostatnich miesiecy? To
> moglaby byc przyczyna rozregulowania sie organizmu.
>
> /havelock

Nie, nic w diecie nie zmienialam, wlasnie dlatego sie dziwie. Nie naleze do
osob, ktore od razu leca do lekarza z byle klopocikiem i dlatego poruszam
ten problem na grupie.
Magda

10. Data: 2003-03-06 21:16:22

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiszon" <opentv@_NOSPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam ten sam problem od wielu miesiecy. TSH w normie. Moze ktos ma jakies
> sugestie ?
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof

Co to za badania, na czym polegaja?
Magda

Łzawienie oka
Migrena a pigułka antykoncepcyjna
Sponsorowane koferencje - moze ktos mi wyjasni
ciśnienie
Okres 40 - 50 dni