ziola ulatwiajace zasypianie

1. Data: 2005-05-07 23:28:30

Temat: ziola ulatwiajace zasypianie
Od: "JM" <j...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ziolka polecicie by latwiej czlowiekowi bylo zasnac ?

2. Data: 2005-05-08 00:48:44

Temat: Re: ziola ulatwiajace zasypianie
Od: "Pink" <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JM" <j...@v...net> napisał w wiadomości

> Jakie ziolka polecicie by latwiej czlowiekowi bylo zasnac ?

Żadne tak naprawdę nie są skuteczne.

Pink

3. Data: 2005-05-08 07:57:23

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żadne tak naprawdę nie są skuteczne.

Nie zgodze sie! Ziolka sa bardzo skuteczne, tylko trzeba posiadac wiedze o
ich zastosowaniu i miec cierpliwosc...

4. Data: 2005-05-08 09:19:28

Od: "Livia" <psotnick@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JM" <j...@v...net> napisał w wiadomości

> Jakie ziolka polecicie by latwiej czlowiekowi bylo zasnac ?

Na mnie bardzo dobrze działa Persen Forte (kapsułki) - 2 przed snem ścinają
z nóg.
A jeśli do picia - to melisa (mocny napar). Też zmula :-)

Pozdrawiam,

Livia

--
Malowanie na porcelanie :-)
(i nie tylko)

5. Data: 2005-05-08 15:12:06

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martyna napisał:

> Nie zgodze sie! Ziolka sa bardzo skuteczne, tylko trzeba posiadac wiedze o
> ich zastosowaniu i miec cierpliwosc...

tia.... bo czekajac na efekty ich dzialania tak sie zanudzisz ze w
koncu zasniesz.. tylko ze zasypianie o 6 gdy na 6.40 jest budzik
ustawiony troche mija sie z celem

ja probowalem roznych takich... i eureka mnie dopadla jak jakas grype
zlapalem i gripex na noc zazylem
2 tabl daja rade w ciagu max 30 min (czesto szybciej)
a moze to bylo przez chorobe? teraz nie zazywam pomimo trudnosci z
zasypianiem... wole jak najmiej chemizowac sie ... wystarczy mi
"naturalne " miejscie srodowisko... po co jeszcze dodatkowo swinstwo
przyjmowac ;]

pozdr i zdrowia zycze
doslaw

6. Data: 2005-05-08 20:18:03

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

JM napisał(a):
> Jakie ziolka polecicie by latwiej czlowiekowi bylo zasnac ?

wywar z chmielu - popularnie zwany piwem ;)

Adam (nie, nie żartuje, chyba ze nie masz 18 lat)

7. Data: 2005-05-09 19:14:32

Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wywar z chmielu - popularnie zwany piwem ;)

etam, spanie po pifku to lipa, niby sen szybko bierze ale jest niespokojny
przerywany i de facto rano budzisz sie niezbyt wypoczety, poza tym to jest
gazowane (a gazowane niedobre na sen) i duze objetosciowo wiec idzesz spac z
pelnym brzuchem...

slyszalem o czyms takim jak higiena snu, tj. lozko ma sie kojarzyc ze snem,
nie wolno w nim lezec w ciagu dnia, jesc, ogladac tv, przed snem nalezy
wietrzyc pokoj i takie tam, jak ktos zainteresowany to pewnie wiecej
wygoogla.

pozdr.
Kris

Blizna sciagajaca na policzku u malego dziecka
torbielki na jajniku - znowu - ktos pomoze?
Co jeśli nie hemoroidy?
Hemoroidy?
Otoskleroza - podziel się doświadczeniami