Re: ziolka

Data: 2002-01-05 21:29:42
Temat: Re: ziolka
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl>

On Thu, 3 Jan 2002 00:18:45 +0100, "Karolina"
<k...@b...wroc.pl> wrote:

>Witam
>A skad ta liczba mnoga i wniosek ze jestem zwolenniczka diety optymalnej

mialem na myli kobiety w ogoolnosci, zwlaszcza starsze, ale nie tylko,
ze mowilem kobiety to poprostu tak sie mowi, a jesli ty nie jestes
zwolenniczka to jestes raczej pozytywnym wyjatkiem
o tym ze to kobiety swiadczy np. to ze przegladajac pisma kobiece
mozna trafic a to na zbawienne zbawienne wlasciwosci ogorka czy
pomidora, takie bezsensowne roztrzasanie pierdolek, sprawiajace
wrazenie ze wszystko jest takie wspaniale i jedno zdrowsze od drogiego

>itd?Fascynujacy sa ludzie ktorzy wlaczaja sie w dyskusje tylko po to zeby
>powiedziec cokolwiek.
>Rozumiem ze teraz dorwales sie do listy i komentujesz
>posty sprzed miesiaca ale to jest troche spozniona reakcja.Ale widze ze po
>prostu wolno reagujesz wiec chyba dlatego nie zorientowales sie jeszcze ze
>moj komentarz byl ironiczny.
>Pozdrawiam Karolina

jakbym mial komentowac/ powiedziec cokolwiek do bym sie nie odnosil do
postow sprzed miesiaca, tylko do byle ktorych pierwszych z brzegu