zlewozmywak granitowy - jaka firma

1. Data: 2007-04-21 18:40:58

Temat: zlewozmywak granitowy - jaka firma
Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
planuje kupic zlewozmywak granitowy. Mozecie polecic mi jakas dobra, w
miare tanią firme?
na co zwrocic uwage przy zakupie??

pozdr. maciej

2. Data: 2007-04-21 19:50:16

Temat: Re: zlewozmywak granitowy - jaka firma
Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:
> Witam,
> planuje kupic zlewozmywak granitowy. Mozecie polecic mi jakas dobra,
> miare tanią firme?
> na co zwrocic uwage przy zakupie??

a masz na myśli prawdziwy granit czy taki prawie granit.
jeżeli to pierwsze to uwaga o taniości jest nie namiejscu

Jeffrey

3. Data: 2007-04-22 08:39:20

Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a masz na myśli prawdziwy granit czy taki prawie granit.
> jeżeli to pierwsze to uwaga o taniości jest nie namiejscu
>
> Jeffrey

A czym sie roznia te zlewozmywaki. Słyszalem jesze o kwarcowych. Nie
mam pojecia jakie sa roznice. Moze to ktos wytlumaczyc.

Maciek

4. Data: 2007-04-22 18:50:48

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> A czym sie roznia te zlewozmywaki. Słyszalem jesze o kwarcowych. Nie
> mam pojecia jakie sa roznice. Moze to ktos wytlumaczyc.

nie mam dużego doświadczenia w tej dziedzinie więc powiem tyle że z
firmy teca są mocne i ładne ale cenowo to chyba nie najtańsze (z tzw.
tegranitu), w końcu i tak kupiliśmy biały plastikowy Teca, był tańszy
i pasował kolorystycznie, a jakościowo jest bardzo dobry, nie rysuje
się, nie odbarwia.

Jeffrey

5. Data: 2007-04-23 07:23:20

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <p...@i...pl> wrote in
ps.com:

> Witam,
> planuje kupic zlewozmywak granitowy. Mozecie polecic mi jakas dobra, w
> miare tanią firme?

Granit czy "prawie granit"?
Prawie ma Teka i Franke. Cenowo podobnie.

> na co zwrocic uwage przy zakupie??
Na to czy ci pasuje ;-) Serio, to malo skomplikowane jest.
Przy cenie spytaj tylko czy wytna Ci w jej ramach otwory, bo niektorzy
maja niska cene a potem za otwor licza 50 PLN ;-) a potrzebujesz
przynajmniej 2 (kran i korek).

e-Shrek

6. Data: 2007-04-26 07:22:02

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy cenie spytaj tylko czy wytna Ci w jej ramach otwory, bo niektorzy
> maja niska cene a potem za otwor licza 50 PLN ;-) a potrzebujesz
Hmm, jakby dziwne troche. owszem na kran to najczesciej trzeba sobie wydlubac,
natomiast bez dziury na korek to ja jeszcze nie widzialem.
Co wiecej, te ktore ogladalem to zazwyczaj maja sensowny systemowy korek
w zestawie (i bezsensowne syfony z rurkami 40mm zamiast typowych u nas 50)
Dziure pod kran robi sie samemu, zazwyczaj sa punkty zaznaczone, nalezy
wziac przecinak, mlotek i przypier..... w swoj nowiutki zlewozmywak :)
Wrazenia bezcenne, za wszystko inne mozesz zaplacic karta ;-))

Co do zwracania uwagi przy zakupie to wiem ze glupie, ale ja najbardziej
patrzylem na kolor, mial byc mniej wiecej bialy, ale nie zupelnie sniezny.
I mial miec dedykowana (zgodna pod kolor) baterie. Mial miec dwie
komory i wchodzic bez problemu na 80cm szafke (czyli klasyczny taki).
Ten ostatni warunek wcale nie byl latwy, bo takie male to zazwyczaj
jednokomorowe, a dwukomorowe to zazwyczaj 100cm i wiecej.
Firmy nie pomne, zlewozmywak nazywa sie Cygnus costam (ale to raczej
nazwa linii zlweozmywakow, a nie firmy), bateria dominox'a.
Ciemno bialy ;) z drobnymi szarymi kropeczkami. Z baterii kropeczki juz
zeszly niestety. Byly jeszcze piaskowe.
Oczywiscie to tez jest prawie jak granit, ale dla mnie to bez znaczenia.
Najwazniejsze ze jak szklanka wypadnie z rak, to sie zbija bez szkody dla
zlewozmywaka, a nie robi dolek, jak w sporej ilosci metalowych.
Uprzedzajac temat czystosci na bialym - cifopodobne raz w tygodniu
i wszystko lsni jak w momencie zakupu (czyli juz dobre 7 lat temu...)
powierzchnia jest prawie gladka przy dotyku, spotkalem jakies inne ktore
byly juz wyraznie chropowate (franke?)

pozdrawiam
Bruno

7. Data: 2007-04-29 19:40:57

Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> Witam,
> planuje kupic zlewozmywak granitowy. Mozecie polecic mi jakas dobra, w
> miare tanią firme?
> na co zwrocic uwage przy zakupie??

jak chcesz w miarę tanio czyli np 1000 czy 1400 z baterią to szukaj
promocji, niestety często tylko w wybranych kolorach, ja kupiłem na
bodajże allegro

8. Data: 2007-05-04 08:48:49

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A czym sie roznia te zlewozmywaki. Słyszalem jesze o kwarcowych. Nie
> mam pojecia jakie sa roznice. Moze to ktos wytlumaczyc.

Witaj Maćku - Zlewozmywaki granitowe są twardsze od kwarcowych, a
wszystko to zasługa materiałów, z których się składają: zlewozmywaki
granitowe to 80% piasków granitowych i 20 % żywic, zlewozmywaki
kwarcowe to 70 % piasków kwarcowych i 30% żywice.
Te proporcje mogą nieznacznie się różnić w zależności od producenta,
ale mniej więcej to tak się "rozkłada".
Co ważne, w przypadku kwarcowych, jak coś się zarysuje, mozesz sobie
to sam zeszlifować papierem wodnym.

Z granitowych możesz przyjrzeć się ofercie firm Brenor i Blanco.
Szczególnie, że mają teraz promocje zlew + bateria.
Ceny - w zalezności od tego, co sobie wybierzesz - 1 komorę, czy 1
komora + ociekacz, czy 1,5 komory + ociekacz.
Kolor - od białego po czerwony :)

Polecam te firmy, gdyż widziałam ich zlewozmywaki i co najważniejsze -
Blanco daje wieczystą gwarancję na produkty, Brenor 10 lat. Jedynym
minusem Blanco jest wysoka cena zlewozmywków, ale no... Coś za coś :)

Teka - też polecam, ciekawą ofertę (na razie bez promocji) mają też
firma Plados i Pyramis (Plados dostarcza firmie Pyramis zlewozmywaki
granitowe). Właściwie każdy markowy produkt z granitu to coś, nad czym
warto się zastanowić :) Wybór zalezy tylko od tego, jaki chcesz
kształt i kolor zlewozmywaka. Ceny są coraz bardziej zblizone do
stalowych.

Jak zaznaczył to BrunoJ zwróć też uwagę, czy w standardzie są otwory,
czy tez nie. Zasadą jest, że jak zlewozmywak ma korek automatyczny w
standardzie, to ma tez otwór pod baterię. Ale jak to w zyciu bywa - od
każdej reguły są wyjatki.
Pozdrawiam
Aga M.

9. Data: 2007-05-04 20:17:58

Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Ago za wyczerpujaca odpowiedz.
A czy urzytkuje ktos z was zlewozmywak firmy DEANTE.
Potrzebuje 2 komorowy zlewozmywak i chcialbym przeznaczyc okolo do
1000 zl a w inych firmach ciezko cos znalezc ponizej tej kwoty.

pozdr. Maciek

10. Data: 2007-05-07 10:00:19

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 22:17, Maciek <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Potrzebuje 2 komorowy zlewozmywak i chcialbym przeznaczyc okolo do
> 1000 zl a w inych firmach ciezko cos znalezc ponizej tej kwoty.

Można, można :)
Okrąły? Libra firmy Brenor (nawet z baterią kupisz do 1000 zł), Deante
OMEGA, Astra Cast OYSTER 2.0 B, TEKA MALAGA 80 B
Prostokątny? PLADOS SPAZIO LV/2, PLADOS ONDA 20 (orginalny wygląd),
PYRAMIS ESTIA PYRAGRANITE, BRENOR WEGA.Teka Lex80 B-TG
Troszę inny kształt Alveus Futur 60 Kerasil
Oczywiście dużo zalezy od sklepu internetowego, ale podaje przykłady
właśnie tych ponizej 1000 zł. Pozaglądaj na ceneo, nokaut czy poprzez
google, a z pewnością znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie :)

Re: Jak pozbyć się mrówek?
Jak pozbyć się mrówek?
przypalenie na blacie
Siatka przeciw owadom, do okien