zlewozmywak granitowy, jaki?

11. Data: 2004-12-29 12:37:16

Temat: Re: zlewozmywak granitowy, jaki?
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):
> producenta (prostokatny, dwukomorowy z ociekaczem). Zdaje sie Massalski
> czy jakos tak. Jak ktos chce to moge podrzucic na priva. Wynioslo mnie
> taniej z przeslaniem z W-wy niz jakbym kupila na miejscu. Nie.. to chyba
> nie to nazwisko, bo pokazuje mi jakas inna strone.. Poszukam.

Witam,
A może Marmorin :) ??

Ja tam kupiłem swój granitowy. Jestem z nego zadowolony. To już mój
drugi zlew tej firmy.
(Pierwszy ostał się w starym mieszkaniu :) )

Pozdrawiam
Janusz

12. Data: 2004-12-29 13:56:59

Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dokłądnie - powyżej 80% - to jest zlew granitowy, poniżej - zlez
> konglomeratowy

Mam kolnglomeratowy lub kompozytowy, czy tez fragranitowy... jak zwal tak
zwal, wazne, ze sprawia sie bardzo dobrze. Z myciem nie mam problemow. A
polecam fimre FRANKE.

eulalka

13. Data: 2004-12-30 13:58:09

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> A może Marmorin :) ??

Nie. Sprawdzilam fakture. To faktycznie Massalski, ale jak zadzwonilam do
niego to okazalo sie, ze nie handluje zlewami, ale w tej chwili
wyprzedaje. A kupilam u niego zlew firmy Elleci. Troche sklamalam :-)
Dwukomorowy z ociekaczem wyniosl mnie ok. 840 brutto wraz z przesylka z
W-wy do innego miasta. Ale mialam 20% upustu. Normalnie by kosztowal ok.
1044. Kupowalam w marcu tego roku.

http://www.elleci.it/default.asp

Pozdrawiam
Ann

14. Data: 2004-12-30 14:04:18

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

A dokladnie to ten model:

http://www.elleci.it/default.asp

Symbol: LSL47511

Pozdrawiam
Ann

15. Data: 2005-01-03 11:17:07

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój zlew "granitowy" jest najlepiej myjącym się zlewem, jaki kiedykolwiek
> widziałam. Także po dluższym zapuszczeniu go oraz po traktowaniu
> substancjami typu kawa, herbata i niemyciu od razu. A w dodatku zupełnie
> nie
> widać, że jest brudny przez bardzo długi czas.

absolutnie potwierdzam, mam schocka w kolorze ,,piasek pustyni''

pozdrawiam WM

PS

A gdybys przywalil w swoj ,,len'' ciezka brytwanna z zeliwa, tak jak ja
to by Ci dolem wyszla, a na moim nawet sladu nie ma

## REPRODUKCJE OBRAZÓW www.reprodukcje.com ##
chyba dziwne pytanie
żaluzje ,rolety ..?co na okna?
Pomocy-Pralka Whirpool