zlewozmywak przy zmywarce

11. Data: 2006-08-08 21:51:53

Temat: Re: zlewozmywak przy zmywarce
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> Całkowicie popieram.
> IMHO lepiej mieć jedną dużą komorę, do której wejdzie duży garnek czy
> patelnia. Takich rzeczy często nie myje się maszynowo, bo nie wolno
> (patelnia) lub nie mieszczą się (garnek na bigos).

dlaczego patelni nie wolno?

Sierp

12. Data: 2006-08-08 21:53:35

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Miałem dwukomorowy z ociekaczem. Potem kupiliśmy zmywarkę. Po paru latach
> była wymiana kuchni i mamy teraz 1 1/2 komory - taki mały z Ikei.
> Zawsze, jak przyjdzie umyć jakiś większy garnek to używam słów powszechnie
> uważanych na obelżywe i z nostalgią wspominam stary duży zlewozmywak.
> Zmywarka nie wszystko umyje i nie wszystko pomieści np. patelnie z teflonem,
> blachy z piekarnika i inne brytfanki, większe garnki (i mniejsze po
> ziemniakach też) itd itp

no jak sie nad tym zastanowie, to w sumie mi sie miesci wszystko w tej
komorze (zlew 1,5 komorowy, ale ta komora nie taka bardzo mala), poza
blacha z piekarnika - to sie faktycznie nie miesci, ale to by sie nie
zmiescilo nawet do duzego zlewozmywaka :-)

Sierp

13. Data: 2006-08-08 22:04:23

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):
> dlaczego patelni nie wolno?
Nie wolno tylko tych teflonowych - nie wiem dokładnie dlaczego, ale
zabraniają na instrukcji do patelni.
Magdalaena

14. Data: 2006-08-08 22:06:22

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
zgadzam się w całkowicie z Wami. Ja w swojej zmywarce (60) myję wszystko
oprócz: desek i noży, które dużo szybciej tracą ostrość w gorącej kipieli.
Nie zdarzyło się aby coś do zmywarki nie weszło- wielkie rondle i gary tez.
Zlew 1- komorowy z połówką ociekacza, uzywany sporadycznie do warzyw,
owoców, itp. Dostałam właśnie zwrot za zimną wodę za 1-sze półrocze -200 zł
a zmywarka chodzi wlaściwie codziennie (mam ją od marca)
Ale, ale my się tu "prężymy" ale mamy 60-tki a tu mowa o 45. Więc gary i
wszystko duże do ręcznego mycia i ociekacz potrzebny i może 2 komory....
Pozdrawiam cieplutko
yewka- wroclaw

15. Data: 2006-08-08 22:22:33

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> Nie wolno tylko tych teflonowych - nie wiem dokładnie dlaczego, ale
> zabraniają na instrukcji do patelni.
> Magdalaena

To zależy od patelni. Ja ma jedną taką co nie wolno (tefal) i jedną taką
co wolno (korkmaz). Ta druga (mimo że turecka) ogólnie jest bardzo udana :)

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

16. Data: 2006-08-09 05:24:49

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annikka" <a...@o...pl> napisał
> Zmywarka umyje wszystko, co jest do mycia w niej przeznaczone, również>
> wszystko to, co wymieniłeś wyżej.

To gratuluję zmywarki, bo moja Zanussi nie domyje nigdy garnka po
ziemniakach, gdy przywrą do dna i pozwoli im się wyschnąć.
A szklane naczynia żaroodporne po pieczeniu np. kurczaka w piekarniku Twoja
też myje?
Dawaj szybko na Grupę typ i model tego sprzętu !!
Jacek

17. Data: 2006-08-09 06:13:51

Od: "annikka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "annikka" <a...@o...pl> napisał
>

> To gratuluję zmywarki, bo moja Zanussi nie domyje nigdy garnka po
> ziemniakach, gdy przywrą do dna i pozwoli im się wyschnąć.

Moja domywa

> A szklane naczynia żaroodporne po pieczeniu np. kurczaka w piekarniku
> Twoja też myje?

Nie ma wyjścia, bo ręcznie nie chciałoby mi się ;-).

> Dawaj szybko na Grupę typ i model tego sprzętu !!

Whirlpool, modelu nie pamiętam.

Pocieszę cię nieco: po jajecznicy myć nie chce ;-).

Ania

18. Data: 2006-08-09 06:43:37

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> Nie wolno tylko tych teflonowych - nie wiem dokładnie dlaczego, ale
> zabraniają na instrukcji do patelni.

kurcze, u mnie tego nie napisali :/
czy to znaczy, ze dlatego mam troche porysowana patelnie? ;-)

Sierp

19. Data: 2006-08-09 07:03:58

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> writes:

> To gratuluję zmywarki, bo moja Zanussi nie domyje nigdy garnka po
> ziemniakach, gdy przywrą do dna i pozwoli im się wyschnąć.

Moja domywa, a jak bardzo zaschniete, to namaczam troche przed zwmyaniem.

> A szklane naczynia żaroodporne po pieczeniu np. kurczaka w piekarniku Twoja
> też myje?

Szklo domywa idealnie kazde.

Owszem, z patelniami bywaja problemy, albo jak sie cos przypali.

Ale tak naprawde to najgorzej jej wychodzi domywanie osadow z herbaty
na kubkach (ze szklanek zmywa bez sladu). To troche zalezy od proszku
- najlepiej dzialal Bravix, ale marka znikla z rynku...

MJ

20. Data: 2006-08-09 10:28:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):
> A szklane naczynia żaroodporne po pieczeniu np. kurczaka w piekarniku Twoja
> też myje?
> Dawaj szybko na Grupę typ i model tego sprzętu !!

Moja myje bez problemu mocno zasyfione naczynia żaroodporne, np. z
przypalonym szpinakiem. Raczej na programie dla brudnych garów, ale myje. Co
ciekawe, uważam ją raczej za taką sobie, bo np. zaschniętego surowego jajka
nie domywa (ale raczej tylko tego). Ariston LI 42.

--
JoP

Blat na narożnik
polaczenie parkietu i terakoty
Zamówiona moc/zabezpieczenia
Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
laminat okleina