zlewozmywaki granitowe

1. Data: 2003-04-05 23:09:19

Temat: zlewozmywaki granitowe
Od: "Łukasz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
uzywa moze ktos zlew granitowy? jak to sie sprawuje w uzytkowaniu? co o tym
sadzicie? ja dzisij bylem goraco namaiwany na zakup takowego firmy plados
(czy jakos tak).

pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-04-07 06:47:09

Temat: Re: zlewozmywaki granitowe
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tym
> sadzicie? ja dzisij bylem goraco namaiwany na zakup takowego firmy plados

Używamy ... Co prawda dopiero od 4 miesięcy, ale jesteśmy (z żoną) bardzo
zadowoleni. Zakup poprzedziliśmy wypytywaniem wszystkich znajomych jak im
się użytkuje różnego rodzaju zlewy i do granitowych najmniej było uwag.
Niestety najczęściej są drogie (szczególnie "dobrej" firmy) - nasz np.
kosztował prawie 1500zł. ...

1. Data: 2003-04-07 06:59:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadzicie? ja dzisij bylem goraco namaiwany na zakup takowego firmy plados

czesc uzywam takiego zlewu firmy TEKA od ponad 2 lat i jestem bardzo
zadowolona.. Mam tylko jedną uwagę radziłabym wybrać w jakimś ciemnym kolorze.
Ja mam popielaty i zrobiły mi sie takie brazowawe ślady po herbacie (wylewam
fusy do zlewu).

Magik

1. Data: 2003-04-07 08:46:07

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> sadzicie? ja dzisij bylem goraco namaiwany na zakup takowego firmy plados

Ja swój kupiłem tu http://www.marmorin.pl/sklep.htm w '99 roku.

i jestem bardzo zadowolony. Nic się z nim nie dzieje, żadnych plam od fusów
itp.

Polecam.
PS. Ja mam z dolomitu (był tańszy), już ich nie sprzedają. Przeszli tylko na
granitogres. Jest trwalszy i bardziej odporny na temperaturę (200 st. C
dolomit vs. 350 st. C granitogres).
Jak się przeprowadzę, to też u nich kupię i teraz granitogresowy :).
Janusz

1. Data: 2003-04-08 20:21:21

Od: "Łukasz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za uwagi :) chyba sie jednak zdecyduje :)

pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-04-09 06:08:13

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dolomit vs. 350 st. C granitogres).
> Jak się przeprowadzę, to też u nich kupię i teraz granitogresowy :).

czesc,
jaki kolorek masz tego zlewozmywaka?

Magik

1. Data: 2003-04-09 07:37:35

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc,
> jaki kolorek masz tego zlewozmywaka?

Jasny brąz melanż :)
Na stronie marmorinu jest to jasny brąz - ale nie jest on gładki/jednolity,
tylko raczej melanż.
W ogóle zlew jest super. W środku komór jest gładziutki, na zewnątrz jest
lekko porowaty, ale myje i tak się go ekstra. Jedyny problem, to syfon. Ma
dość nietypowy i musiałem sobie dokupić za jakieś 20-30 PLZ inny z odpływem
do zmywarki i sztukować z dwóch. Ale możliwe że teraz zmienili syfony.

Janusz

wymyslne koncowki srubek :| do wkretaka i NI-CD
Elektorlux ten ultra cichy co reklamuja
Zapytaj mnie, o której sąsiad z drugiego piętra robi siusiu.....?
płyta gazowa 5-cio Palnikowa
pralka AEG- ostrzeżenie