zluszczanie

1. Data: 2002-10-01 10:41:25

Temat: zluszczanie
Od: "Justysia" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy skuteczne jest glebokie zluszczanie naskorka twarzy???

JUSTYSIA

1. Data: 2002-10-01 10:57:39

Temat: Re: zluszczanie
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy skuteczne jest glebokie zluszczanie naskorka twarzy???
>
> JUSTYSIA

Bardzo, ale dosc traumatyczne.

Kaska

1. Data: 2002-10-01 14:37:37

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo, ale dosc traumatyczne.
>
>Pozwole sie wtracic:))

To brzmi przerazajaco. A dlaczego?? Dla jakiej cery takie zluszczanie jest
najbardziej polecane i ile to mniej wiecej kosztuje?
pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra

1. Data: 2002-10-02 08:00:45

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To brzmi przerazajaco. A dlaczego?? Dla jakiej cery takie zluszczanie jest
> najbardziej polecane i ile to mniej wiecej kosztuje?

EEE ja wcale się z tym nie zgodzę...właśnie chodzę na złuszczanie naskórka
do gabinetu kosmetycznego.
Złuszczam naskórek metodą exfoliacji kwasami i ta metoda jest rewelacyjna,
ponieważ:
1. Skóra się wogóle nie łuszczy,
2. Można na drugi dzień spokojnie nałożyć makijaż,
3. Skóra nie jest zaczerwieniona
Taki zabieg powtarza się od 3-5 razy to zależy od "stanu" twarzy. Jeden
zabieg kosztuje w granicach od 50 do 90 zł.
Naprawdę bardzo go polecam...

Pozdrawiam Paula

1. Data: 2002-10-02 08:38:17

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Taki zabieg powtarza się od 3-5 razy to zależy od "stanu" twarzy. Jeden
> zabieg kosztuje w granicach od 50 do 90 zł.

Nie przeczytalas calego watku. Pytanie bylo o GLEBOKIE zluszczanie.

Kaska

1. Data: 2002-10-02 08:49:22

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ancc0h$24g$1@news2.tpi.pl...

> To brzmi przerazajaco. A dlaczego?? Dla jakiej cery takie zluszczanie jest
> najbardziej polecane i ile to mniej wiecej kosztuje?
> pozdrawiam serdecznie,
> Aleksandra

Glebokie zluszczanie to zabieg, ktory pomaga (naprawde pomaga) przy
zmarszczkach, przebarwieniach skory i bliznach. Leczy sie tez w ten sposob
rozstepy.
Nie napisze Ci dokladnie o roznych typach zabiegow, bo nie jestem
dermatologiem, ale wiem ze zabiegi glebokiego zluszczania przeprowadza sie
czesto przy pomocy TCA czyli kwasu trojchlorooctowego, lub robi sie
zluszczania ktorego zasada opiera sie na tym, ze pewne substancje reaguja z
substancjami charakterystycznymi dla pewnych warstw skory dajac barwny
produkt. Czyli lekarz jest w stanie okresllic, do jakiej "glebokosci"
zluszcza. Byly kiedys artykuly na ten temat bodajze w "urodzie", gdybys byla
zainteresowana to moge je znalezc i zeskanowac.
Jesli chodzi o koszt zabiego, to oprocz pieniazkow, ktore musisz wydac na
dermatologa, duzo sie placi za kosmetyki ktore pomagaja skorze wrocic do
wlasciwiego stanu.

A dlaczego traumatyczny? Dlatego ze zabiegi glebokiego zluszczania polegaja
na usunieciu naskorka, na glebokosc o jakiej decyduje dermatolog. Naskorek
po potraktowaniu kwasem luszczy sie, piecze, obowiazuje calkowita ochrona
przeciwsloneczna.

Znalazlam jakies linki, ale takie sobie:

http://www.easypeel.republika.pl/index2.html

Pozdrawiam:)

Kaska

1. Data: 2002-10-02 09:45:03

Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glebokie zluszczanie to zabieg, ktory pomaga (naprawde pomaga) przy
> zmarszczkach, przebarwieniach skory i bliznach. Leczy sie tez w ten sposob
> rozstepy.

Dziekuje bardzo. ten problem, niestety mnie dotyczy;((
Ale slyszalam wlasnie, ze to jest cena w granicach 1000 zl, wiec musze sobie
darowac;))) Poki co nie mam tych pieniedzy na wazniejsze rzeczy.. hehe, ale
na marginesie, nie wiecie, czy jest skuteczny???? Czy naprawde warto??
milego dnia!:)
Aleksandra

1. Data: 2002-10-02 10:14:42

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> na marginesie, nie wiecie, czy jest skuteczny???? Czy naprawde warto??

Jest skuteczny. Widzialam efekty na wlasne oczy i nie roznia sie od tych,
ktore sa na stronie, do ktorej linka podalam. Tylko ze trzeba sie
nacierpiec:(

Wiekszosc osob mowi, ze sa bardzo zadowolone z efektow, ale drugi raz by sie
na to nie zdecydowaly.

1. Data: 2002-10-02 15:15:28

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

> Glebokie zluszczanie to zabieg, ktory...(...)

dolicha to jak zdzieranie skalpa... to można wytrzymać???

pozdro
nyksu

1. Data: 2002-10-02 15:31:21

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dolicha to jak zdzieranie skalpa... to można wytrzymać???

Podobno kobieta może wszystko wytrzymać...to co to dla niej GŁĘBOKIE
złuszczanie naskórka:-)

Paula

Lysanel Active kontra Effaclar K
Kremy koloryzujace