zmarszczki mimiczne

1. Data: 2006-06-13 17:28:11

Temat: zmarszczki mimiczne
Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki polecacie krem przeciwko zmarszczkom mimicznym? Mam 23 lata i
kiedy się nawet lekko uśmiecham robią mi się potworne kurze łapki.
Nie chcę, żeby za kilka lat były wyraźne przez cały czas! Co
byłoby dobre w moim wieku?

2. Data: 2006-06-13 19:10:24

Temat: Re: zmarszczki mimiczne
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka napisał(a):
> [...]
> kiedy się nawet lekko uśmiecham robią mi się potworne kurze łapki.
> Nie chcę, żeby za kilka lat były wyraźne przez cały czas! Co

Nie usmiechac sie.

th

3. Data: 2006-06-14 00:16:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marteczka" <m...@w...pl> wrote in message
s.com...
[...]

botox

iwon(k)a

4. Data: 2006-06-14 11:08:35

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę, żeby za kilka lat były wyraźne przez cały czas! Co
byłoby dobre w moim wieku?

Żaden botox!!!

Polecam po pierwsze:

- Dużo pij

Po drugie

- Stosuj maseczki pod oczy AA Oceanic + ewentualnie płatki kolagenowe pod
oczy Soraya (sporadycznie, ale regularnie)

Po trzecie:

Używaj dobrego kremu pod oczy, niezbyt silnego, ale stosuj go rano i
wieczorem
Polecam - seria AA Oceanic, żel bionawilżający z witaminami firmy Floss
Lek, kremy Floss Lek

No i nie smaż sie na słońcu.

Pozdrawiam,
Aga

Oriflame
rajstopy w sprayu ?????
Yves Rocher krzyżówka
Avon Kraina Urody - sklep i forum dyskusyjne
[SPAM] Poniatowa - salon fryzjerski VIOLA