zmiana konta

1. Data: 2002-10-25 23:57:53

Temat: zmiana konta
Od: NeoN <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od tej pory mój adres p...@p...onet.pl przestał istnieć (wyparował)
Od tej pory łączę się z grupami dyskusyjnymi z domu z adresu
w...@o...pl -też z ONET.

(inne serwery nie chcą mnie z sieci LAN wpuścić np: news.tpi.pl Może
ktoś
mi wyjaśnić dlaczego?) - chyba się domyslam ale jest może jakis expert
:-)
Pozostałe adresy jak najbardziej są aktywne
r...@c...pl
w...@p...fm

zmianę wprowadziłem po ostatnich perypetiach z kontem

- pozdrowieństwa Wojtek ten sam NeoN

2. Data: 2002-10-26 07:44:54

Temat: Re: zmiana konta
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN pisze w news:3DB9DA81.7B38EFCB@op.pl

> (inne serwery nie chcą mnie z sieci LAN wpuścić np: news.tpi.pl Może
> ktoś
> mi wyjaśnić dlaczego?) - chyba się domyslam ale jest może jakis expert
> :-)

A wchodzisz na ten serwer przez Tepsę? Jeśli nie, to masz
odpowiedź. :)) Miałam ten sam problem. Jak już znajdziesz jakiś
dobry serwer, to daj znać. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2002-10-26 08:25:17

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś
> mi wyjaśnić dlaczego?) - chyba się domyslam
Wojtek, ze strachem, że ktoś mnie znowu wyzwie od lamerów, dyletantów i po
wycięciu tej Twojej części cytatu, która odwołuje się do ekspertów (takim
nie jestem, ale na Grupie z całą pewnością są tacy ale jeśli milczą jest to
objaw pobłażania i braku chęci pomocy takim nieukom (choć może sami nie
wiedzą i nie chcą się błaźnić?)) pozwalam sobie na zrobienie pewnych
domniemań.
Tak jak Ty, ja również do Sieci wchodzę z LAN. Kłopoty jak Ty miałem podobne
niezależnie od tego czy płaciłem za dostęp mniej i serwer dhcp przydzielał
mi adres IP dynamicznie, czy też kiedy sądząc, że to może pomóc zapłaciłem
wyższą stawkę i dostałem stały adres CIP. Jak się okazało serwery news,
które nie zabraniają pełnego dostępu do nich (tj. czytanie i wysyłanie
wiadomości), nawet wówczas jeśli lokalizacja użytkownika nie jest zgodna z
rejonem który obsługuje dany serwer, sprawdzają wpis w tzw. odwrotnym ds..
Jeśli takiego wpisu nie załatwił administrator LAN, serwery news nie
wpuszczą Cię. Czy domena, z której się łączysz ma ten wpis zwany "reverse
dns" można łatwo sprawdzić korzystając z 30 dniowej wersji demonstracyjnej
programu (bardzo pożytecznego ) WS_Ping na stronie
www.ipswitch.com/Products/WS_Ping/index.html
--
Pozdrowienia

Zbig A Gintowt

Uważaj gdy kłócisz się z głupcem - ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
(Murphy's law)

4. Data: 2002-10-26 09:50:49

Od: NeoN <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę czasu temu (2 tyg) przyszedł jakis obrosnięty, że nie chcielimy
GO do domu wpucić, powiedział , że on wlasnie jest od LAN. Dziur kilka
zrobił, założył kabel i wszystko. powiedział , że już działa. Tye go
widziałem. Z tego co mam w umowie to adres IP - DHCP opcja 128kB/s.
Żadnych innych parametrów nie ma. Na razie ładnie to smiga. W Lanie mam
ponad 200 komputerów na widoku. kilka grup roboczych i tyle.
No i tzeba co miesiąc płacic, jak za wszystko :)
Tak włanie jak mówisz serwer mnie nie wpuszcza bo to nie TP.SA, tak
sobie teraz wziąłem na tapetę kilka sewrweóm news i testuję, na razie
ONET mnie wpuszcza to i przy tym zostanę.

-Wojtek

5. Data: 2002-10-26 10:49:35

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:apdjgl$511$1@news.tpi.pl...
> i dostałem stały adres CIP.
IP oczywiście (nie mialem niestety nigdy paluszkow pianisty...)
--

Artykul
Może ktoś będzie umiał pomóc...
Na jakim wózku jeździ Edzio?