zmiana rozmiaru okna

1. Data: 2005-05-11 18:08:48

Temat: zmiana rozmiaru okna
Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ciezko mi bedzie przepchnac w urzedach pozwolenie na wybicie wiekszej
dziury na okno i wstawienie wiekszego okna w budynku wielorodzinnym? Czy
jest to w ogole wykonalne? Budynek nie stoi w dzielnicy zabytkowej, budynek
jest calkiem nowy, okno nie jest widoczne z ulicy.

WR

2. Data: 2005-05-12 00:17:38

Temat: Re: zmiana rozmiaru okna
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A sąsiedzi? Życzliwi i usłużni ludzie?
pozdrawiam
Jack

3. Data: 2005-05-12 02:10:57

Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> wrote:
> A sąsiedzi? Życzliwi i usłużni ludzie?

No sasiedzi z mojego budynku czy z sasiednich dzialek?
Ci pierwsi raczej zyczliwi, tych drugich nie znam...

Aha, wszystkie okna na moim pietrze sa takie same, za to akurat to pietro ma
mniejsze okna niz wszystkie pietra nizej. Wiec ja bym chcial takie okno jak
ci z dolu...

WR

4. Data: 2005-05-12 06:08:49

Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadaj to pytanie na pl.misc.budowanie

5. Data: 2005-05-12 06:34:45

Od: "krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Zadaj to pytanie na pl.misc.budowanie

zrobił to i tu i tam :)

6. Data: 2005-05-12 09:06:29

Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ciezko mi bedzie przepchnac w urzedach pozwolenie na wybicie wiekszej
> dziury na okno i wstawienie wiekszego okna w budynku wielorodzinnym? Czy

Tak. Zmiana zewnętrzej architektury. No chyba, że okna w całym budynku
nieregularne i nie będzie widać.

Grzexs

7. Data: 2005-05-12 15:18:26

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> budynek
> jest calkiem nowy, okno nie jest widoczne z ulicy.

Wiek i usytuowane ma drugorzędne znaczenie. Po prostu potrzebne jest ci
pełne zezwolenie na budowę, uzgodnienia w ZUD-ie, mapki, projket, kierownik
budowy itd. W sumie licz ze 3000 na socjalistyczne straty.

8. Data: 2005-05-15 16:14:06

Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

William <n...@m...mnie.pl> wrote:
> [...]
> jest ci pełne zezwolenie na budowę, uzgodnienia w ZUD-ie, mapki,
> projket, kierownik budowy itd. W sumie licz ze 3000 na socjalistyczne

Hmm, licze troche optymistyczniej... No bo ile moze kosztowac taki projekt?
I jak to by mialo wygladac -- znaczy co powinien zawierac?

Czy moge wziac obecny projekt tego budynku i dac go tylko do drobnej
przerobki?

WR

9. Data: 2005-05-15 21:45:02

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, licze troche optymistyczniej... No bo ile moze kosztowac taki
> projekt?
> I jak to by mialo wygladac -- znaczy co powinien zawierac?

Projekt nowego nadproża, opis jego wykonania, obliczenia.

> Czy moge wziac obecny projekt tego budynku i dac go tylko do drobnej
> przerobki?

Nie.

10. Data: 2005-05-17 08:40:27

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Witold Romaniak napisał(a):

okno nie jest widoczne z ulicy.

i to jest argument który przemawia za tym, że nie powinno być tak trudno
jak tu koledzy piszą.

problem z zamkiem gerda
dekoral czy sniezka
płytki vs kołki rozporowe