zmiany w kuchni: kuchenka

11. Data: 2008-09-30 11:13:35

Temat: Re: zmiany w kuchni: kuchenka
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gbs4vq$gfq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
>
> Znalazłem, ale profesjonalną, czyli cena... Myślę, że jest wersja na blat.
> Ma zapalarkę i zabezpieczenie termoparą.
> http://www.robin.com.pl/sklep/kuchnia-gazowa-3-palni
kowa

cena zdecydowanie zbyt profesjonalna,
chyba jednak wolę zapalać zwykłą zapalarką

12. Data: 2008-09-30 11:14:21

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

> Znalazłem!!! wymiary szer 45cm, głębokość 50cm, 3 palniki, zapalarka w
> pokrętłach, zabezpieczenia! Poszukaj najtańszego sklepu:
> http://www.topmarket.pl/plyty_gazowe/ARDO_PFS_4030_V
X.php

taką szeroką to mam, mi chodziło o palniki wzdłuż na wąskiej szafce

13. Data: 2008-09-30 11:15:03

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
>
> Jeżeli się nie upierasz przy trzech palnikach znalazłem pięciopalnikową -
> powinna zmieścić się na typowym blacie, jeden palnik do brytwanny - woka.
> Zapalarka i zabezpieczenia są, pokrętła od góry - widzisz co robisz.
> http://www.dommarket.pl/amica-pg7212-p-11538.html

naturalnie za szeroka, mi potrzebna wąska trzypalnikowa
z takiej dużej właśnie chcę zrezygnować

14. Data: 2008-09-30 11:16:10

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

> Trzypalnikowa to tylko parę złotych ponad stówkę, nie mas co sobie
> (chwilowo) głowę zawracać, kup sobie bez zapalarki - trafi się z zapalarką
> to wymienisz:
> Tutaj link do włoskich kuchenek - sam kupiłem tutaj taborety gazaowe z
> zapalarkami i termoparami - jestem zadowolony - osłużyłem z 50l garnkiem
> imprezę szkolną. Napisz do firmy - może Włosi mają w ofercie - to ci
> sprowadzi:
> http://www.mastertools.pl/index.php?d=produkt&id=928

chyba masz rację, lepiej odopuścić, bo naprawdę nigdzie na świecie chyba nie
ma
oczywiście w rozsądnej cenie :)

15. Data: 2008-09-30 11:16:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pięciopalnikową -

> naturalnie za szeroka, mi potrzebna wąska trzypalnikowa
> z takiej dużej właśnie chcę zrezygnować

To pozostaje mastertools - dałem link - nie ma zapalarki i zabezpieczeń.

16. Data: 2008-09-30 12:38:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

> pięciopalnikową -
> woka.

> To pozostaje mastertools - dałem link - nie ma zapalarki i zabezpieczeń.

I dorobić samodzielnie zapalarkę - powinni mieć w częściach zamiennych do
taboretów, a iskrowniki nawet od polskich kuchenek. Dziecinnie proste.

17. Data: 2008-09-30 12:47:18

Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> szukam kuchenki gazowej, 3 palnikowej (wąska, palniki wzdłuż) z
> elektrycznym zapalaniem, nie ważne czy do zabudowy czy leżąca

Niestety z tych drozszych:
http://www.twenga.pl/oferta/11952/711558089068460550
8.html
http://www.twenga.pl/oferta/11952/520241399131720005
.html

pozdrawiam
IDa

18. Data: 2008-09-30 13:03:04

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> I dorobić samodzielnie zapalarkę - powinni mieć w częściach zamiennych do
> taboretów, a iskrowniki nawet od polskich kuchenek. Dziecinnie proste.

serio mówisz o przeróbce? prąd, gaz... niebezpieczne
znasz stronkę z jakimś opisem?

19. Data: 2008-09-30 13:18:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> serio mówisz o przeróbce? prąd, gaz... niebezpieczne
> znasz stronkę z jakimś opisem?

Nie przerabiasz nic gazowego - dodajesz tylko zapalarkę i iskrowniki, nie
naruszając konstrukcji części gazowej - tylko trzy otwory w pobliżu palników
na iskrowniki, oraz jeden do "strzelania" piezoelektrykiem.

Majonez
a ty jurek, co
pokażcie co potraficie
BIGOS