Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?

From: puchaty <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Date: Mon, 20 Feb 2006 18:04:00 +0100
<dt2kik$q2$1@news.onet.pl> <dt3tc1$2fl$1@inews.gazeta.pl>
<dt7i4m$261v$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dt827d$2pef$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dt8br4$2ghc$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dtahvd$2ida$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dtanu9$5pu$1@news.mm.pl>
<3vjf4kvnzbgv$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>
<dtap51$r97$1@news.mm.pl> <1f82ycceoy4m5$.dlg@franolan.net>
<dtar8m$26v9$1@news.mm.pl> <dtcgo2$jjk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<dtci1t$mh6$1@inews.gazeta.pl>
<e...@j...gov>
<dtcrk0$igh$1@news.mm.pl>

Nixe, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Wystarczy mi mój własny obraz odbity na różne sposoby w innych postaciach
> żyjących w mojej rzeczywistości.

Pozostaje mieć nadzieję, że newsy i interlokutorzy nie są częścią Twojej
rzeczywistości.

> To bardziej wiarygodne, niż domniemania i przypuszczenia ludzi, którzy nigdy
> nie widzieli tej rzeczywostości na oczy.

A gdyby się okazało, że to cenne i dobre dla Waszej organizacji?

> Jeśli tak uważasz, to niestety musisz jednocześnie przyznać, że tym bardziej
> nie wiesz tego ani Ty, ani Molnarka, ani Agnieszka, ani Zuzanka.

My przecież wiemy jak wygląda. Opisujesz ją od dwóch dni. IMO to właśnie
Twoja zaciekła opozycja pt. "nasze relacje prywatne nie mają wpływu na
naszą pracę" świadczą jak najbardziej za tym, że mieć muszą. Za dużo
energii wkładasz w to, by zaprzeczać:-)

puchaty