Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?

From: "UlaD" <u...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
<dsprkh$t0j$1@news.onet.pl> <dsqcd4$2h8q$1@news.mm.pl>
<dt2kik$q2$1@news.onet.pl> <dt3tc1$2fl$1@inews.gazeta.pl>
<dt7i4m$261v$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dt827d$2pef$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dt8br4$2ghc$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dtahvd$2ida$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dtanu9$5pu$1@news.mm.pl>
<3vjf4kvnzbgv$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>
<dtap51$r97$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<dtapr8$1g6n$1@news.mm.pl> <s...@z...kofeina.net>
<43f9e453$0$1445$f69f905@mamut2.aster.pl>
<s...@z...kofeina.net>
Subject: Re: zmienic nazwisko po slubie czy nie?
Date: Mon, 20 Feb 2006 21:31:14 +0100

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrndvk970.j0f.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Niestety, z moich doświadczeń - jeśli było na pensje dla pracowników,
> pracodawca nie bywał poszkodowany finansowo. Ba, w jednej firemce nawet
> jak na pensje zabrakło, to pracodawca nie cierpiał zbyt mocno
> (szczęśliwie obserwowałam z dystansu, bo przestałam już tam pracować).

Pewnie bywa i tak, ale ja znam przyklady wprost przeciwne - moze nie tyle,
ze firma wcale nie ma pieniedzy, ale np. czeka na jakies wieksze przelewy i
nie moze sie doczekac, a pracownikom jednak wyplaca z jakichkolwiek
przychodów lub debetów. No i oczywiscie, jak juz pieniadze sa, to MOGA byc
znacznie wieksze, niz ustalona dla pracownika pensja. Tyle, ze w koncu niby
kazdy moze sam prowadzic dzialalnosc i ponosic zwiazane z tym ryzyko, no
nie? :>
Jak firma calkiem pada, to pewnie na poczatek zwalnia pracownikow, a potem i
wlasciciel pograza sie w dlugach :(

Pozdraiwma - Ula, otoczona DG