żmijówka

1. Data: 2000-05-31 12:58:40

Temat: żmijówka
Od: "Jacek Staniewski" <j...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem kiedyś w prezencie 2,5 litrową butelkę żmijówki (w środku są 3
sztuki wypatroszonych żmij) W wyniku popijania żmije nie są częściowo
zanurzone w płynie. Czy dalsze popijanie mi nie zaszkodzi? Czy lepiej
uzupełniać butelkę naszą wódeczką? Czy ktoś wie na jakie dolegliwości
pomaga ten wyrób Chińczyków? Będę wdzięczny za informacje!

1. Data: 2000-05-31 18:27:42

Temat: Re: żmijówka
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Staniewski wrote:

> Dostałem kiedyś w prezencie 2,5 litrowš butelkę żmijówki (w środku sš 3
> sztuki wypatroszonych żmij) W wyniku popijania żmije nie sš częściowo
> zanurzone w płynie. Czy dalsze popijanie mi nie zaszkodzi? Czy lepiej
> uzupełniać butelkę naszš wódeczkš? Czy ktoś wie na jakie dolegliwości
> pomaga ten wyrób Chińczyków? Będę wdzięczny za informacje!

A wystajaca ponad powierzhnie koniaku glowa konia ci nie przeszkadza?
A zubr w zubrowce?

1. Data: 2000-06-01 08:07:30

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Staniewski <j...@l...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:408Z4.54204$z...@n...tpnet.pl...
> [...]
> uzupełniać butelkę naszą wódeczką? Czy ktoś wie na jakie dolegliwości
> pomaga ten wyrób Chińczyków? Będę wdzięczny za informacje!

A czy to aby nie jest przeznaczone do uzytku zewnetrznego?

Jader

p.s. Bo pamietam, jak moj kolega w szkole wypil spirytus salicylowy, ktory
mu dermatolog na tradzik zapisal...

1. Data: 2000-06-01 09:47:58

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Jacek Staniewski <j...@l...com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:408Z4.54204$z...@n...tpnet.pl...
> >

> A czy to aby nie jest przeznaczone do uzytku zewnetrznego?

O ile mi wiadomo to zmijowke mozna i tak i tak, jak spirytus kamforowy
;-))))))))))))
Mialem cos takiego (zmijowke oFcOuRsE) i w instrukcji (oryginalna butla)
stalo jak byk, ze i tak i tak.
Lew

1. Data: 2000-06-01 10:06:53

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Staniewski wrote:

> [...]
> uzupełniać butelkę naszą wódeczką? Czy ktoś wie na jakie dolegliwości
> pomaga ten wyrób Chińczyków? Będę wdzięczny za informacje!

raczej nie zaszkodzi (zależy, jak odporny masz organizm), ale po paru
tygodniach zmija zaczyna się rozkładać (wóda robi się mętna i odpadają
ze zmiji łuski)
Ale nawet w takiej postaci da się pić (sprawdzone :)
jak juz musisz pić po trochu - uzupełniaj to czystem spirytusem.

sadyl

1. Data: 2000-06-01 10:08:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> p.s. Bo pamietam, jak moj kolega w szkole wypil spirytus salicylowy, ktory
> mu dermatolog na tradzik zapisal...

A tfu..
to już Acnosan jest smaczniejszy.
I też pomaga na trądzik :)

sadyl

1. Data: 2000-06-02 11:08:46

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Staniewski a écrit :

> [...]
> uzupełniać butelkę naszą wódeczką? Czy ktoś wie na jakie dolegliwości
> pomaga ten wyrób Chińczyków? Będę wdzięczny za informacje!

Panowie to serio czy to tylko kawal?
na sama mysl robi mi sie zimno...

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-06-02 23:15:12

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> wrote:

>Panowie to serio czy to tylko kawal?
>na sama mysl robi mi sie zimno...

Ja zmijowki nie pilem ale widzialem zmijowke i widzialem jak ja ludzie
pili. Problemu zmiji nie bylo gdyz flaszka zostala obrozniona jednego
wieczoru.

Dla scislosci pili to tzw. ludzie normalni a nie menele, dla ktorych
denaturat to koniak na kosciach :-)

Pozdrawiam.

Lechu

--
Leszek(Lechu) Marmon
E-Mail: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| U

1. Data: 2000-06-03 10:02:21

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein wrote:

> Panowie to serio czy to tylko kawal?
> na sama mysl robi mi sie zimno...

Bez przesady! Dupe swini ludzie jedza z apetytem i nikt sie nie burzy, a w
czym taka swinka sie wytarzac lubi 9oprocz blotka) to chyba kazdy wie....

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-06-03 10:14:26

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Urstein" <p...@p...ch> napisał w wiadomości

> Panowie to serio czy to tylko kawal?
> na sama mysl robi mi sie zimno...
>

> --
> Amicalement Paul Urstein

Serio, poczytaj Wankowicza "Tedy i owedy", tam o zmijowce bylo sporo.
Podobno zmije nalezy najpierw przez tydzien poic mlekiem

Przemyslaw

Re: Biszkopt Magdaleny B.
Meble kuchenne
botwinka