zmywanie

1. Data: 2004-02-14 16:17:07

Temat: zmywanie
Od: " nusiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Właśnie kupiłam sobie zmywarkę i stąd moje pytanie.
Kupiłam sól do zmywarek, tabletki do mycia a nie kupiłam płynu
nabłyszczającego i czy w związku z brakiem płynu mogę używać zmywarki?

1. Data: 2004-02-14 17:30:50

Temat: Re: zmywanie
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 14 Feb 2004 17:17:07 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> Kupiłam sól do zmywarek, tabletki do mycia a nie kupiłam płynu
> nabłyszczającego i czy w związku z brakiem płynu mogę używać zmywarki?

Jakie tabletki do mycia? Jeśli z "perełką", to nic Ci do szczęścia nie
brakuje, idź i zmywaj :-) Jeśli tylko do zmywania (swoją drogą polecam
"Somat" - tańszy od Calgonitu, a naczynia też czyściutkie), to naczynia
czyste bedą, ale mogą być ze smugami od wody.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-14 17:36:28

Od: " nusiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnc2smqa.v8m.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Sat, 14 Feb 2004 17:17:07 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> Jakie tabletki do mycia? Jeśli z "perełką", to nic Ci do szczęścia

Zwykłe tabletki bez perełki Calgonit

1. Data: 2004-02-15 07:33:02

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nusiak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zwykłe tabletki bez perełki Calgonit

Najgorsze, co się może zdarzyć, to ślady kropel wody
na naczyniach.

Witek

1. Data: 2004-02-15 11:00:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 15 Feb 2004 08:33:02 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <w...@e...com.pl> i powiedziała:

> Użytkownik " nusiak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Najgorsze, co się może zdarzyć, to ślady kropel wody
> na naczyniach.

Jakby koleżanka tak skwapliwie nie wycięła wszystkiego po
pierwszym zdaniu, to by to przeczytała dwa postingi temu ;-)

Zuzanka (primum: czytać)
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-17 09:30:42

Temat: Bielejące szklanki
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szklanki myte w zmywarce po paru miesiącach bieleją tak, jakby przed chwilą
wylano z nich mleko.
Nowe szklanki błyszczą pięknie.
Co się dzieje?
JaC

1. Data: 2004-02-17 10:53:25

Temat: Re: Bielejące szklanki
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 17 Feb 2004 10:30:42 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <d...@o...pl> i powiedziała:

> Szklanki myte w zmywarce po paru miesiącach bieleją tak, jakby przed chwilą
> wylano z nich mleko.
> Nowe szklanki błyszczą pięknie.
> Co się dzieje?

Szklanki są kiepskiej jakości i nie nadają się do zmywarki.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-02-17 11:39:53

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak_rozpoznać_w_sklepie_nadające_się_do_zmywarki_szk
lanki ??
JaC

1. Data: 2004-02-17 11:45:30

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak_rozpoznać_w_sklepie_nadające_się_do_zmywarki_szk
lanki ??

Po obrazku/napisie na opakowaniu :) Ale większość zwykłego, dostępnego
obecnie w sprzedaży szkła przeżywa zmywarkę. Piorę krośnieńskie kieliszki,
szklanki z luminarcu, szklane filiżanki z Wołomina, talerzyki marki Tesco
czy coś w tym rodzaju oraz dwudziestoletnie kieliszki mojej mamusi, wszystko
wychodzi bez szwanku, śliczne i przejrzyste.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-02-17 11:53:55

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> [...]
> czy coś w tym rodzaju oraz dwudziestoletnie kieliszki mojej mamusi, wszystko
> wychodzi bez szwanku, śliczne i przejrzyste.

A szklanki z ikei (takie niby male musztardowki), ktore mozna myc w
zmywarce u mnie "skorodowaly".
Natomiast - ku mojemu zaskoczeniu - holenderskie kubeczki z malowanym
wzorkiem sprawuja sie doskonale!!! Brak jakichkolwiek zmian, chociaz
pani w sklepie sugerowala, ze sie zmyje.

Edytka
[edymon]

[OPINIA-OSTRZEZENIE]Bate ria zlewozmywakowa Imperial
sprzęt AGD do zabudowy
Co zamiast pleksi lub szkła??
malowanie - ceny
mozaika z terakota