zmywarka cd...

1. Data: 2003-01-27 22:25:39

Temat: zmywarka cd...
Od: "Robert K." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Dlaczego zmywarka pozostawia resztki papki po ziemniakach na naczyniach
(oczywiscie nie wszystkich) na drzwiczkach?

Wydaje mi sie, ze glowny filtr przepuszcza niestety ta papke zmywarka to
Electrolux.
W zmywarce mam czyste filtry.

A jak u was jest z "papka ziemniaczana"?

--
Pozdr
by *Robert K.*

1. Data: 2003-01-28 07:59:37

Temat: Re: zmywarka cd...
Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert K." wrote in message
> [...]
> Electrolux.
> W zmywarce mam czyste filtry.
>
> A jak u was jest z "papka ziemniaczana"?

Też mam Electroluxa ale nie mam papki....
Tylko ja, wszelokie resztki z jedzenia to wyrzucam do kosza więc nie bardzo
co tam ma się zbierać....

Darek

1. Data: 2003-01-28 12:12:21

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-27 23:25, Użytkownik Robert K. napisał:
> [...]
> Electrolux.
> W zmywarce mam czyste filtry.
>
> A jak u was jest z "papka ziemniaczana"?

nastaw program z wieksza temperatura!

opłaty za mieszkanie - ile płacicie??
Zmywarka o wysokości 82 cm
agdrtv.com - ostateczna opinia