zmywarka+ciepla woda

1. Data: 2003-12-16 08:58:39

Temat: zmywarka+ciepla woda
Od: "Vavik" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie jak w temacie:
Czy do zmywarki Ariston mozna podlaczyc ciepla wode?
Jak wplywa to na proces mycia naczyn?
U mnie woda zimna ma temp. 7 st. C, a ciepla 60.
Czy ta oszczednosc nie jest okupiona wiekszym zuzyciem machiny piekielnej zwanej
zmywarka?
Machine kupilem, ale bedzie dostarczona na Wigilie :))

Pozdrawiam
Vavik

1. Data: 2003-12-16 09:21:08

Temat: Re: zmywarka+ciepla woda
Od: "Skiper" <n...@n...nigdzie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vavik" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam pytanie jak w temacie:
> Czy do zmywarki Ariston mozna podlaczyc ciepla wode?

Sprawdz w instrukcji albo zapytaj w serwisie

pzdr
Skiper

1. Data: 2003-12-16 09:21:08

Od: "Skiper" <n...@n...nigdzie> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-16 10:44:44

Od: "Vavik" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz w instrukcji albo zapytaj w serwisie

W serwisie nie wiedza, a zmywarka dopiero "przyjedzie".

Dzięki i pozdrawiam
Vavik

1. Data: 2003-12-16 11:27:57

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zwanej
> zmywarka?
> Machine kupilem, ale bedzie dostarczona na Wigilie :))

a w jaki sposób płacisz za podgrzewanie wody (ryczałt, wodomierz, jakieś
ogrzewanie we własnym zakresie). IMHO tylko przy ryczaałcie będzie to
jakakolwiek oszczędność. Zresztą obecnie nowe zmywarki sa na tyle
energooszczędne, że ta oszczędność będzie minimalna.

Ja bym nie ryzykowała

JG

1. Data: 2003-12-16 12:08:35

Od: "Marvin" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakakolwiek oszczędność. Zresztą obecnie nowe zmywarki sa na tyle
> energooszczędne, że ta oszczędność będzie minimalna.

To prawda. Pomierzyłem to kiedyś i wyszło w zasadzie to samo. Czyli koszt
energii elektrycznej wersus koszt podgrzewania wody.

> Ja bym nie ryzykowała

A ja przeciwnie - jest oszczędność na czasie zmywania.
Marvin

1. Data: 2003-12-16 12:15:41

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adresl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marvin napisał:
[...]
> A ja przeciwnie - jest oszczędność na czasie zmywania.
Ale może być strata na skuteczności, skoro mycie jest krótsze!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2003-12-16 12:29:27

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale może być strata na skuteczności, skoro mycie jest krótsze!

moze i krotsze ale za to w calosci w cieplej wodzie
czyli wg mnie duzo skuteczniejsze

polewaj sobie zaschniete naczynia zimna woda z kranu
potem polej goraca

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-12-16 13:21:51

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakakolwiek oszczędność. Zresztą obecnie nowe zmywarki sa na tyle
> energooszczędne, że ta oszczędność będzie minimalna.

Woda ciepła jest z CO. Sam ja podgrzewam.
pozdr.
Vavik

1. Data: 2003-12-16 13:42:12

Od: " " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vavik <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> U mnie woda zimna ma temp. 7 st. C, a ciepla 60.
> Czy ta oszczednosc nie jest okupiona wiekszym zuzyciem machiny piekielnej

Można, tylko efekt mycia jest gorszy.
Głównie z powodu skrócenia cyklu.

blat do umywalki nablatowej
Tanie i dobre szafki łazienkowe - jaki producent ?
Dzwonek do drzwi "Kakadu" - opinie
Flok - jak odkleic?
kuchenka i wklady samoczyszczące