zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?

11. Data: 2010-01-25 10:40:52

Temat: Re: zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ea0147fb11854bddec91a875139b9bf9@masel.cs.put.p
oznan.pl...

> Zmywarka ma jakies 3 lata, a flaszka nablyszczacza z Lidla zeszla w
> polowie...

to albo ta flaszka byla bardzo duza, albo malo zmywasz, moja zmywarka tez
dobija jakos 3 lat, ale butelk z nablyszczaczem poszlo kilka

12. Data: 2010-01-25 12:03:36

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-01-25 11:40, szerszen wrote:

> [...]
>
> to albo ta flaszka byla bardzo duza, albo malo zmywasz, moja zmywarka
> tez dobija jakos 3 lat, ale butelk z nablyszczaczem poszlo kilka

HINT: dozowanie - ja mam na najnizszym poziomie... Za to soli idzie
calkiem sporo.

Pozdro

Maseł

13. Data: 2010-01-25 12:59:06

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
najtaniej wychodzą tabletki.
> W5 w lidlu (30szt) kosztuje 7,99zl i takie kupuje.

W5 all in 1 40 sztuk kosztuje coś koło 17 pln. Działją i myją calkiem
dobrze. Też ostatnio stalem przy półce z detergentami w markecie i długo się
zastanawiałem czy brać wszystko osobno. Stwierdziłem, że te W5 są dobre i
szkoda sobie głowę zawracać i sypać, dolewać wszystko osobno. Tabletki są
poręczniejsze i nawet dziciak sobie z nimi poradzi. Soli też dodaje mimo, że
nie ma takiej potrzeby przy tych tabletkach. Wsypałem 3 miesiące temu i nic
nie ubywa.

Tomasz

14. Data: 2010-01-25 14:16:40

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> HINT: dozowanie - ja mam na najnizszym poziomie... Za to soli idzie
> calkiem sporo.

ano, chyba ze tak ;) ja mam jakos na polowe

15. Data: 2010-01-25 19:34:33

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma takiej potrzeby przy tych tabletkach. Wsypałem 3 miesiące temu i nic

to czy soli ubywa nie zalezy od tego jakich tabletek używasz 2in1 czy
5in1 tylko jak masz pokrętlo z dozowaniem ustawione.
Nie polecam tabletek typu 5in1 ponieważ są duzo droższe (nawet 2 razy
droższe od zwyklych) a nie zastepują ani soli ani nabłyszczacza. Jak
coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

16. Data: 2010-01-25 20:33:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:34:33 -0800 (PST), Mamut napisał(a):

> [...]
> droższe od zwyklych) a nie zastepują ani soli ani nabłyszczacza. Jak
> coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

Dokładnie. Najlepiej używać osobno proszku i osobno soli oraz płynu. Szybko
wypracuje się właściwe ich proporcje dla posiadanej wody.
--

Ikselka.

17. Data: 2010-01-28 09:22:35

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-23 15:49, Cyb pisze:
Moje porónanie jest takie:
od 5 lat używam wyłącznie tabletek wszystko w jednym, tych najtańszych z
tesco lub lidla (tanie jak barsz) i w niczym nie ustępują dosypywaniu i
dolewaniu detergentów osobno.

________MAT_______

18. Data: 2010-01-28 09:24:56

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> to czy soli ubywa nie zalezy od tego jakich tabletek używasz 2in1 czy
> 5in1 tylko jak masz pokrętlo z dozowaniem ustawione.

To prawda

> Nie polecam tabletek typu 5in1 ponieważ są duzo droższe (nawet 2 razy
> droższe od zwyklych)

To nieprawda

> a nie zastepują ani soli ani nabłyszczacza.

To też nieprawda

________MAT_______

19. Data: 2010-01-29 08:49:05

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To nieprawda
>
>  > a nie zastepują ani soli ani nabłyszczacza.
>
> To też nieprawda

a to twoje zdanie, ja mam odmnienne doswiadczenia.

20. Data: 2010-01-29 12:46:29

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-29 09:49, Mamut pisze:

> a to twoje zdanie, ja mam odmnienne doswiadczenia.

Z reguły wypowiadam własne zdanie a nie cudze ;-)
(protestuje przeciw uogólnieniu że "nie zastępują" skoro widzę że zastępują)

duze biurko komputerowe z nadstwka
Architekt wnetrz
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Jak "dołączyć " kaloryfer w czasie"biegu" ?
Blaty kuchenne LUPUS