zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?

1. Data: 2010-01-23 14:49:06

Temat: zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos natknal sie na jakies sensowne porowannie oplacalnosci
uzywania w zmywarce:
tabletki 3in1 czy 5in1
kontra
skaldniki oddzielnie czyli detergent w proszku + nablyszczacz w plynie
uzupelniany co kilka zmywan + sol co kilka miesiecy

pozdarwiam,
Cyb

2. Data: 2010-01-23 15:13:34

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23-1-2010 15:49, Cyb wrote:
> [...]
> skaldniki oddzielnie czyli detergent w proszku + nablyszczacz w plynie
> uzupelniany co kilka zmywan + sol co kilka miesiecy

Co kilka zmywań? Ja nabłyszczacz dolewam co 20-30 zmywań. Zwróć uwagę,
że to porównanie musi uwzględniać dokonfigurowanie zmywarki do lokalnych
parametrów wody.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2010-01-23 15:20:18

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Jan 2010 16:13:34 +0100, Grzegorz Janoszka
<G...@n...Janoszka.pl> wrote:

>Co kilka zmywań? Ja nabłyszczacz dolewam co 20-30 zmywań.

nie licze - kiedy wskaznik pokazuje ze trezba to sie dolewa...

pozdarwiam,
Cyb

4. Data: 2010-01-23 15:32:57

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-01-23 16:13, Grzegorz Janoszka wrote:
> Co kilka zmywań? Ja nabłyszczacz dolewam co 20-30 zmywań. Zwróć uwagę,

Zmywarka ma jakies 3 lata, a flaszka nablyszczacza z Lidla zeszla w
polowie...

> że to porównanie musi uwzględniać dokonfigurowanie zmywarki do lokalnych
> parametrów wody.

Dokladnie - dotyczy to zwlaszcza soli...

Pozdro

Maseł

5. Data: 2010-01-23 18:48:27

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

najtaniej wychodzą tabletki.
W5 w lidlu (30szt) kosztuje 7,99zl i takie kupuje.
Sol dosypuje raz na pol roku, nablyszczacz raz na dwa miesiące.
Ale to wszystkie detergenty i tak są G... warte. Człowiek czasami
zapomni włozyć tablete przed myciem a po myciu i tak talerze
praktycznie czyste - same opłukiwanie ciepłą wodą z solą wiekszosc
zmywa.

6. Data: 2010-01-23 18:51:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb wrote:
> [...]
> skaldniki oddzielnie czyli detergent w proszku + nablyszczacz w plynie
> uzupelniany co kilka zmywan + sol co kilka miesiecy

jest jedna sprawa tabletki nadaja sie imho tylko do dlugich programów, jak
chcesz stosowac dowlne programy to lepiej stosowac oddzielne komponenty.

7. Data: 2010-01-23 18:59:09

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" popełnił:

> praktycznie czyste - same opłukiwanie ciepłą wodą z solą wiekszosc
> zmywa.

Znaczy z solą, jaka solą? Mógłbyś rozwinąć?

P.

8. Data: 2010-01-23 21:33:57

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]
---------
ciepłą wodą z czym?

sól jak już nie raz ktoś tłumaczył jest do regeneracji złoża zmiękczającego

Adam

9. Data: 2010-01-24 09:04:04

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Mamut pisze:
> W5 w lidlu (30szt) kosztuje 7,99zl i takie kupuje.
> Sol dosypuje raz na pol roku, nablyszczacz raz na dwa miesiące.

to te tabletki nie zawieraja nablyszczacza?

Sierp

10. Data: 2010-01-24 20:41:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Mam całkiem inne obserwacje. W5 IMO jest dość dobry- i warto używać także
innego dobrego proszku. Jak się używa gorszego, lub (co na jedno wychodzi)-
przeterminowanego z hipera (np Calgonitu- często są przeterminowane)- to w
wypadku mycia naczyń bez tłuszczu- od biedy wystarczy. Jeśli chodzi o
zatłuszczone naczynia- kiepski proszek lub wręcz jego brak powoduje
zapchanie filtrów. Przerabiałem to ostatnio- i mam nauczkę:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

duze biurko komputerowe z nadstwka
Architekt wnetrz
temp. pomieszczenia nowego w zimie
Jak "dołączyć " kaloryfer w czasie"biegu" ?
Blaty kuchenne LUPUS