zmywarka - czy warto najtanszy model

1. Data: 2004-09-08 08:43:48

Temat: zmywarka - czy warto najtanszy model
Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Jestem zdecydowany na zakup zmywarki do zabudowy z ukrytym panelem. Po
lekturze grupy wybralem firme Boch. Zastanawiam sie jednak czy warto
kupic najtanszy model SGV 33E03, czy lepiej dolozyc troche i kupic jakis
wyzszy model.

--
Pozdr.
crisp

1. Data: 2004-09-08 09:29:36

Temat: Re: zmywarka - czy warto najtanszy model
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "crisp" <c...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> lekturze grupy wybralem firme Boch. Zastanawiam sie jednak czy warto
> kupic najtanszy model SGV 33E03, czy lepiej dolozyc troche i kupic jakis

Spokojnie mozesz kupowac, sasiad i kolega maja takie i sa zadowoleni. Nie
wiem jakie wychodza naczynia czy suche bo chyba ta zmywarka ma klase
suszenia B.
Masz tam dwa programy 50 i 65 st. spokojnie wystarczaja. I tak bedziesz
uzywal jednego. Ja caly czas jade na 65.

pawelWN

1. Data: 2004-09-08 10:52:42

Od: "boogie5" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Masz tam dwa programy 50 i 65 st. spokojnie wystarczaja. I tak bedziesz
> uzywal jednego. Ja caly czas jade na 65.

Potwierdzam, mam najtańszego Boscha 60-tkę od pół roku i poza pierwsztym
użyciem tylko 65C. Też ma osuszanie B, i czasmi gdzieś zostaną 3-4 krople.
To wszystko. IMHO jedyny bajer za jaki warto dopłacać to skłądany "jeż" (to
co trzyma talerze na półkach). Ja tego nie mam i muszę czasmi na chama
wciskać garki między pręciki. Poza tym, korzystanie to sam miód:)

pozdr
boogie5

1. Data: 2004-09-08 10:58:30

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wszystko. IMHO jedyny bajer za jaki warto dopłacać to skłądany "jeż"
> co trzyma talerze na półkach). Ja tego nie mam i muszę czasmi na chama
> wciskać garki między pręciki.

O czym mowisz ? bo nie rozumiem.

pawelWN

1. Data: 2004-09-08 11:03:10

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boogie5 wrote:

> [...]
> co trzyma talerze na półkach). Ja tego nie mam i muszę czasmi na chama
> wciskać garki między pręciki. Poza tym, korzystanie to sam miód:)

Dzieki za uwagi, wyzszy model ma w zasadzie tylko jeszcze wiecej jedna
temperature, wiec nie ma co przeplacac. Tymbardziej ze w chwili obecnej
SGV 33A03 moge kupic ponizej 1800 PLN.

--
pozdr
crisp

1. Data: 2004-09-10 17:21:52

Od: "Matep " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

crisp <c...@o...pl> napisał(a):

> Dzieki za uwagi, wyzszy model ma w zasadzie tylko jeszcze wiecej jedna
> temperature, wiec nie ma co przeplacac. Tymbardziej ze w chwili obecnej
> SGV 33A03 moge kupic ponizej 1800 PLN.

1800 PLN ? Gdzie tak można kupić ???

Pzdr
Matep

1. Data: 2004-09-14 14:15:02

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matep wrote:

> 1800 PLN ? Gdzie tak można kupić ???
>
> Pzdr
> Matep

w MM, dokladnie po 1799,-
a jeszcze ze 2 tygodnie temu na wyprzedazy byly po 1599,-

--
crisp

Banki
pralki electroluxa?
Płyta i pierkarnik Mastercook inox - jak to się sprawuje?
biurko pod komputer
Opinie na temat kasetonow do drzwi