zmywarka i zacieki na naczyniach

21. Data: 2008-04-08 14:03:45

Temat: Re: zmywarka i zacieki na naczyniach
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> writes:

> Sam napisał, iż użytkuje sprzęt zaledwie od miesiąca i soli nie
> używał

Nic takiego nie napisał.

MJ

22. Data: 2008-04-08 15:00:03

Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Apr 2008 15:40:23 +0200, Pietrek napisał(a):

> Użytkownik "Michał Sobkowski"

> Chwilunia mistrzuniu ;)
>
> Sam napisał, iż użytkuje sprzęt zaledwie od miesiąca i soli nie używał a
> kolega teraz mi wyskakuje, że to niby sól miał i zobaczył teraz po kilku
> tygodniach?
>
> Coś ściemniacie obydwaj.

Prawdą jest, że jak by nasypał soli pod dekiel to starczyłoby mu jej na
znacznie dłużej niż miesiąc.
JoShiMa

23. Data: 2008-04-10 09:39:04

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hephalump pisze:
[...]
> Dziś ustawię zmywanie jeszcze raz sprawdzając wszystkie ustawienia.
> Jeśli osad znowu zacznie się pojawiać to będę kontaktował się z serwisem.

Nie wiem co zadziałało, czy użycie kwasku, czy też ponowne wprowadzenie
ustawień ale teraz wszystko jest ok. Naczynia po myciu wyglądają tak jak
powinny wyglądać, bez plam i zacieków.

to powiedział *hephalump*

czynsz - podgrzanie wody
spoldzielnia - dziura w szachcie, kto placi?
materac 2 w 1
Drzwi wewnętrzne niewykończone z góry. Jak jest u Was?
Turbiny do malowania natryskowego - jaka i gdzie kupic?